Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Vénasszonyok nyara

2007.10.02. 13:28 Beso

Imádom a vénasszonyok nyarát. Annyira szép idő van, csak nincs ötletem, hogy hova menjünk ilyenkor a csajokkal. A játszóteret Kitti nem annyira szereti. Illetve vannak olyan napjai, amikor jól el van a többi gyerekkel, de van amikor szinte csak ül mellettem a padon és "mozizik" (nézi a többi gyereket ahogy játszanak). Ő egyébként állandóan az állatokhoz menne. Ma is törtem az agyam, hogy hova menjünk, az egész várost nem volt kedvem ebben a dugóban átszelni, hogy elmenjünk 1-2 órára a Margit szigetre, vagy a budakeszi vadasparkba, más ötletem meg nem volt. Végül persze az állatoknál kötöttünk ki, Kitti szépen etetetgette a kacsákat, kecskéket, nyuszikat (e két utóbbi a favorit), Szonját meg közben hintáztattam egy közeli társasház magánterületén. A csajok fantasztikusan érezték magukat, Szonja sem aludt el annak ellenére, hogy már reggel 7-kor fent kukorékolt. A kocsiban viszont teljesen beájult, ahogy jöttünk haza.
Csajok etetik az állatokat
Hinta-palinta
"Levelezés"
Hétvégén kint voltunk a Városligetben, tavaly nyitottak meg ott egy klassz kis játszóteret. Gondoltuk ideje megnézni, hogy mi maradt belőle. Eléggé egyben van még (látszik, hogy gondozzák, nyírják a füvet, igaz hinta egy darab sem volt, csak az állványa), de sajna kb. egy félórát tudtunk ott lenni, mert Kitti a nagy játék hevében elfelejtkezett arról, hogy szóljon, hogy neki pisilni kell. Így annak rendje-módja szerint bepisilt. Persze nálunk nem volt pótruha, így becsomagoltuk egy textilpellusba és egy pokrócba és betettük a babakocsiba. Pont volt egy rendezvény, a Budapest maraton, amit a Plusz szervezett, láttuk, hogy rengeteg sátor van ott, gondoltuk hátha árulnak gyerekruhát ott. Persze nem volt, így fogtam magam bevágódtam a kocsiba és hazaszaladtam tisztaruháért, addig a lányok az apjukkal és E. nagyival sétáltak. Szerencsére fél óra alatt megjártam és utána még körbetudtunk a rendezvényen nézni. Kitti kiugrálóvárazta magát. Hazafelé mindkét csaj beájult az autóban, ami azért volt rossz, mert mikor hazaértünk mindkettőnek kipattant a szeme és annyira felélénültek, hogy a végén alig tudtuk őket ágybadugni. Legalább félórát diavetitőztünk nekik (ami persze Szonját egyáltalán nem érdekelte).
Egy sárkány és egy tündér
Szonja is csúszdázik
és hintázik
Gyönyörűségünk
A nap végén, fáradtan
A fentieket még a lányok délutáni alvása alatt írtam. Este történt egy kis baleset. Én a lakásban tettem vettem, K. lement a lányokkal játszani az udvarra. Egyszer csak jönnek fel, Szonja a szomszéd srác ölében, Kitti az apja ölében és csupa vér a szája. Fociztak, Kitti rálépett a labdára és elég rosszul esett. Szerencsére a látvány sokkal borzasztóbb volt, mint amilyen baj igazában történt. Az ajkán a bőr repedt meg két helyen, meg jól fel is dagadt. Sírdogált, de nem volt nagy vész. Csak amikor meglátta magát fürdéskor a kádtúlfolyóban, egyből kikéredzkedett a vízből.
Ja, meg ma megfogott egy kis csalánt. Szaladt hozzám, hogy "anya, anya csíp! Jajjj most mit csináljak, anya???"

Szólj hozzá!

Címkék: baleset állatok városliget

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr5183501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása