Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ismét betegen

2008.03.06. 05:51 Beso

Szonja tegnap éjjel felsírt. Bementem, hogy odaadjam neki az elvesztett cumiját, és amikor megsimogattam a buksiját éreztem, hgoy nagyon forró. Gyorsan kikaptam a kiságyból és vittem át magunkhoz, hogy megmérjem a lázát. Épp apát ébresztgettem, hogy vegye át tőlem a kislányt, hogy előkeressem lázmérőt és kúpot, amikor Szonja hányt egyet. Szegény nagyon üvöltött, életében először adta ki ily módon a kaját magából. Ahogy levettem a pellusát, hogy megmérjük a lázát, meg beadjam a kúpot láttam, hogy tiszta kaka. Már előző nap is ment egy párszor a hasa, de azt hittem, hogy a fogzás miatt van. Jól ki is pirosodott a popsija. Megkapta a kúpot és 10 perc múlva megnyugodott és elaludt közöttünk.
Napközben elég jól volt, dél körül ment fel megint a láza. Enni nem nagyon evett semmit, egy kis kölesgolyón és puffasztott búzaszeleten kívül. Pedig így is elég soványka (egy átlagos 1 éves gyerkőchöz képest). Kora este vittük el dokihoz, piros a torka is. A popsija meg elképesztően ronda. A két kis farpofája tiszta égő vörös. Napközben, amikor meglátta a kezemben a pelenkát már futva menekült és minden pelenkázást végigüvöltött. Aloe First-tel kezelgetem (amit nagyon utál, gondolom csípi, de korábban nagyon bevált már), meg popsi kenőccsel. Tettem egy kísérletet, hogy nem teszek rá pelenkát, de fél perc múlva odakakilt a parkettára, majd szépen végigsétált benne.
A mai éjszakánk sem volt semmi, 11-től fél 1-ig sírt. Vagy a popsija fájt ennyira, vagy a pocakja. Vagy mindkettő. Ezalatt az idő alatt háromszor trottyantott be szegénykém.
Ma azt hiszem mégis pellus nélkül lesz, mert így soha nem fog begyógyulni a hátsófele. Majd leterítem a szőnyeget lepedőkkel, és megpróbálom megakadályozni, hogy a parkettán vagy a kövön ücsörögjön. Remélem hamar odébbáll ez a vírus vagy csuda tudja mi.

1 komment

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr87367743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vimizo · http://vimizokonyha.blogspot.com 2008.03.06. 13:00:15

Gyógyuljon gyorsan a kicsiLány!
süti beállítások módosítása