Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Még mindig tart

2008.03.07. 13:43 Beso

...a betegsége Szonjának. Tegnap reggel azzal kezdtem, hogy leterítettem a nappaliban a szőnyeget lepedőkkel. Nagyon tetszett a csajoknak:-) Aztán Szonját megszabadítottam a pelenkától és bugyit húztam rá, meg kisnadrágot. Ezek után a délelőtt nagy része azzal telt, hogy levettem róla a kakis/pisis bugyit, nadrágot, megmostam a kis popsiját, fújtam az aloe verás spricnivel, bekentem bepanthen plusos kenőccsel és mostam ki a baleset áldozatául esett rucikat. Szerencsére tegnap pont nagyis nap volt, így 10 órától segítségem is akadt (nagyon jól jött).
Naná, hogy Kitti is kapott ebből a betegségből, igaz egész nap csak kétszer ment a hasa, de akkor nem fukarkodott a mennyiséggel. Egyik gyerkőc sem evett egész nap semmit, csak rágcsáltak egy kis kölesgolyót, meg puffasztott rizst. Délután aztán Szonja bekanalazott kb. 4 teáskanálnyi krumplilevest. Csináltam nekik egy kis "sóba-vízbe" krumplit, meg sima főtt rizst, de mindkettő visszautasította. A nagyi hozott palacsintát, Kitti kért egyet nutellával. Aztán csak a nutellás krémet nyalogatta le, azt mondta, hogy a palacsintát nem tudja megrágni!!! Ilyen gyereket, hogy még a palacsintát sem szereti! (Ha rendben van a pocakja akkor sem nagyon eszi.)
Aztán délután Kitti el kezdett kicsit nyüglődni, sokat feküdt hol itt, hol ott, de aludni nem akart. Egy kicsit lementek a nagyival az udvarra, az láthatóan jól esett mindkettőnek.
Szonja popsija láthatóan javul. Napközben rám telefonált egy régi kollégám, aki épp aloés termékekkel foglalkozik. Meséltem, hogy mi a baja Szonjának, és legnagyobb meglepetésünkre pár órával később már csengetett is, hogy hozott egy szerinte erre a problémára használható krémmel. A bepanthent félretettem és ezzel az aloés dologgal kezdtem kenni Szonjám hátsó felét. Estére kiderült, hogy nem kellett volna, mert megint rosszabb lett a popsija. Valószínűleg nem mindenki bírja ezeket az aloés dolgokat és kisebbik lányunk közéjük tartozik. Így újból a bepanthent vettem elő. Mára már sokkal jobb lett a kis popsija és már nem sír, ha kenegetem, vagy tisztába teszem.
A neten olvastam, meg anyunak is rémlett, hogy hasmenésre jó a rizsnyák. Gyorsan irány a patika rizsnyákért. Az első helyen néztek rám, mintha a holdról jöttem volna, de a második patikában kedvenc patikusnőmnek beugrott, hogy van egy bébiételeket gyártó cégnek egy terméke, amiben van rizsnyák (meg répa, meg glükóz stb.). Valamennyit hajlandó is volt Szonja belőle inni. Délután észrevettük, hogy nyálkás a kis hercegnőnknek a széklete és mintha vér is lenne benne. De nem volt egyértelmű ez utóbbi, mert akár a répa is lehetett.
Sajna reggelre biztossá vált, hogy nem répa az, így alig vártam a 11 órát, a dokinőnk rendelési idejének kezdetét, hogy megbeszélhessem vele a kis beteg állapotát. Megnyugtatott, ha nem nagy mennyiségről van szó, akkor ne aggódjak, ez "természetes velejárója" a betegségének. A nyálkahártyája van begyulladva.
A kedve egyébként mindkét gyereknek jó, ma is sokat játszottunk, igyekszem csak az övék lenni, a háztartással járó dolgokat, most nagyon a háttérbe szorítom. Enni ma sem ettek semmi "normálisat". Most sütök nekik héjában egy kis krumplit - míg ők békésen durmolnak - hátha kedvet kapnak hozzá. Kitti legalább iszik (nem is keveset), Szonjába viszont úgy kell beleerőltetni minden kortyot. A tápszert legalább elfogadja, és mint ma megtudtam a dokinőtől, azt nyugodtan kaphat.
Tegnapelőtt a rendelőben kiderült, hogy Szonjának nem jó a TAJ száma. Most lett a rendelő összekötve az OEP-pel és amikor bepötyögték Szonja TAJ számát az OEP-től az az üzenet érkezett, hogy "ez nem TAJ szám". Na bravó! Most járhatunk utána, hogy akkor lottószámot, adószámot, irányítószámot, vagy mi a fenét kapott a kislányunk???

Szólj hozzá!

Címkék: betegség hasmenés

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr94369887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása