Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Díjat kaptam én....én???!!!!

2008.08.01. 22:30 Beso

Kellemes meglepetés várt, mire hazaérkeztünk az ország keleti szegletében tett dédipapás látogatásunkból. Díjat kaptam. Kreatív Blogger díjat. Én??? Ráadásul két blogger társtól is Ceciltől és Lusthitól! Megmondom őszintén igen jól esett, hogy valaki gondolt rám is ebben a nagy díjkiosztó esőben.

Azóta utánanéztem, hogy mi is ez a díj. Lassan körbejárja az egész blogtársadalmat, s ez így is van rendjén. Mert valamilyen szinten (ki jobban ki kevésbé), aki billentyűzetet ragad és leírja gondolatait alkot valamit. Nem is ragozom tovább a dolgot inkább eleget teszek díjazotti kötelességemnek. Azaz kiteszem a díj logóját a menüsorba (remélem sikerülni fog - nem sikerült! Valaki tudja, hogy kell??? HELP), belinkelem azt a személyt akitől kaptam (már megtörént), továbbadom öt blogtársamnak, akiknek üzenetet is hagyok hogy tudják ők is díjazottak lettek (valószínűleg már nem először).

 

Akkor lássuk kiket díjazok:

Kispapa blog - tulajdonképpen az első blog, amit a világhálón olvastam. Kevés olyan babás blogot ismerek, amit apukák írnak. Ez egy ilyen. Emlékszem a legnagyobb gyerkőce megszületését élő egyenesben közvetítette a blogjában (lehet, hogy a kisebbikét is, de megmondom őszintén nem vagyok mindennapos látogatója, de időről időre benézek hozzá). Ez a blog volt az egyik, amelyiktől indíttatást kaptam, hogy lejegyezzem én is gyermekeink életének pillanatait. A humoros képaláírásait imádom.

ViMiZo - három gyönyörű kislány édesanyja, akinek a gyerekek nevelése mellett jut ideje kertet szépíteni, csuda finomakat főzni, és a család életét, valamint az általa készített finomságokat lejegyzetelni, közkinccsé tenni...ehhez azért kell egy kis kreatívitás, nem?

Nagy Hajni - gyönyörű fotókat készít kismamákról és babákról, blogjában ezek láthatók. Lányainkról is ő készített szebbnél szebb képeket.

Gemini - zugolvasója vagyok (mint a legtöbb blognak... még nem szoktam hozzá a kommentelésekhez igazán). Két energiabomba ikerkislány és még egy kislány anyukája ír nem mindennapi hétköznapjaikról. Nagyon szeretem olvasni az írásait, és magamban örülök, hogy nem ikreink születtek:-) 

Jane Doe - nem mindennapi anyai blog azt hiszem. Egy szabadszájú anyuka számol be a névtelen család mindennapjairól. A babás blogokat általában rózsaszín felhő veszi körül. Sokszor már elbizonytalanodom, hogy biztos én vagyok rossz anyuka, amikor egy-egy rossz napomon olyan gondolataim támadnak....amit le sem merek írni. Aztán beleolvasok Jane Doe blogjába és megnyugszom, hogy nem vagyok egyedül mások is kiborulnak néha napján. A stílusa néhol kicsit nyers, de akkor sem tudom kihagyni, hogy ne olvassam el az újabb bejegyzését.

10 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr38595464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vimizo · http://vimizokonyha.blogspot.com 2008.08.02. 00:12:10

Köszönöm! Meghatódtam:)

vimizo · http://vimizokonyha.blogspot.com 2008.08.02. 00:15:40

Köszönöm szépen:) Meghatódtam!

ui, jut eszembe, ezt nem is linkeltem Neked anno. bocsi:) kukk meg
blog.vimizo.hu/?p=393

szilvi · http://anyaszemmel.wordpress.com/ 2008.08.02. 07:27:52

Sziaszia!

A File-kezelőbe töltsd fel a kreatív blogger képet, a rámutató linket (kitti-szonja.blog.hu/image/blablabla.jpg) pedig tedd be egy html dobozba és már kész is.

Ha mégse menne, szólj és segítek.

És természetesen nagyon gratulálok a díjhoz, egyértelműen megérdemelted.

Szilvi

kispapa · http://sussfelnap.freeblog.hu 2008.08.02. 17:38:41

Nagyon köszönjük! :)

kispapa · http://sussfelnap.freeblog.hu 2008.08.02. 17:39:40

Nagyon köszönjük! :)

gemini · http://gemini.blog.hu 2008.08.03. 21:25:31

Köszi szépen a díjat, még nem is hallottam róla, igyekszem én is tovább adni. :-)

gemini! 2008.08.03. 21:29:20

Köszi szépen a díjat, még nem is hallottam róla! :-) Igyekszem majd tovább adni.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.08.04. 07:56:00

Szilvi! Köszi az instrukciókat! Meg fogom így próbálni!

Ilgya! Pedig jártam nálad, de nem vettem észre. Köszi neked is!

Gemini, igazán nincs mit.

Jane Doe 2008.08.04. 21:09:40

Köszi a díjat, köszi, hogy olvasod és megérted a naplóm! Nagyon megleptél ám! Majd a következő alvásidőben tovább gurítom.
süti beállítások módosítása