Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Megtörtént

2008.09.04. 14:10 Beso

amire tulajdonképpen már az első óvodai napon számítottam. Ma úgy váltuk el az én nagy lányomtól, hogy sírt. Nem, nem sírt, üvöltött. Amíg meg nem érkeztünk az ovihoz nem volt semmi gond. Ma autóval mentünk, mert utána dolgom volt. Amikor ki kellett szállni elkezdett sírdogálni, hogy nem szeretne menni az oviba és szorosan átölelt. Valahogy el tudtam terelni a figyelmét és bementünk az oviba, átöltöztettem, majd elbúcsúztunk. S amikor megpuszilgattam, már nagyon erősen szorította a nyakamat és sírni kezdett. Nagyon. Szememmel kerestem egy óvónőt, vagy dadust, hogy átadhassam a lánykámat, mert tudtam, ha ennek az ölelésnek túl sokáig engedek, akkor csak rosszabb lesz mindkettőnknek. Az egyre erősödő sírásra, megjelent a dadus és elvitte a már üvöltő és rúgkapáló Kittit. Én ölembe kaptam Szonjám és irány a kijárat...közben nyeldestem a könnyeimet, s csak abban bíztam, hogy hamar meg tudják nyugtatni.

Később kicsit "örültem" is, hogy végre tombolt egyet. Talán kiüvöltötte magából az elmúlt napok feszültségét, szorongását. Remélem.

Egy óra múlva megyünk érte. Már alig várom! Viszek neki főtt kukoricát, azt nagyon imádja. És ma apa is hamarabb hazajön, hogy ő is velünk tudjon jönni. Tegnap ez volt a kérése, hogy apa is jöjjön érte az oviba!

1 komment

Címkék: óvoda

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr89648167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.09.06. 08:56:39

Édes kicsilány... bár az anyai szívem Téged sem irigyel... :(
süti beállítások módosítása