Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ezt csináltuk

2008.10.05. 07:35 Beso

az elmúlt napokban. A sok csavargás miatt az utóbbi időben kevés idő jutott arra, hogy leüljünk és kicsit kreatívkodjunk. DE a sok csavargás során jártunkban, keltünkben a lábunk minduntalan gesztenyékbe ütközött. Fel is szedtünk párat a földről, beletettük a kosarunkba és most ott várják, hogy egy állatka képében újjá éledjenek. Gesztenye állatkertünkbe készült már csiga, zsiráf és egy maci is.

Egyik reggel színes papírokat szedtem elő a szekrényből. Kivágtam egy labda és egy lepke formát, rajzoltam/tunk köröket és egyéb formákat, majd a lányok felragasztották a lapra. Ez lett belőle:

Azt hiszem még nem említettem azt a verses kötetet, amit Bartos Erika (A Bogyó és BAbóca, valamint az Anna, Peti könyvek írója) adott ki ez évben. Még nyáron szereztem be és a lányok nagyon szeretik. Bár egy időre feledésbe merült, de a napokban újra elővettem és mostanában azt kéri a két kis tündérem, hogy ez legyen az esti mese. Van mindkét lánynak kedvence. Kittié a "Gyümölcsbál", amelynek mind az öt versszakát már kívülről fújja, Szonjáé pedigaz "Ujjacskák". Mely utóbbi így szól: "Hüvelykujjam tehénke, mutató meg bakkecske. A középső lovacska, gyűrűsujjam kismacska! Hát a gazdát hol lelem? Kisujjamra felteszem!"

Először úgy gondoltam, hogy közösen elkészítjük a versben szereplő ujjbábokat, de amint megrajzoltam az elsőt, már követelték a többit is, persze mindegyiket két példányban. Nem volt megállás, rajzoltam, színeztem, vágtam, ragasztottam a papírbábokat. Ők meg mondták a verset.

3 komment

Címkék: kreatív foglalatosságok gyerekkel kreatívan

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr90696762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sedith 2008.10.05. 09:23:17

Jujj, de gyönyörű kislányok! És milyen ügyesek vagytok! Mi is csajosan nyomulunk, csak kicsit fiatalabb párosban!;) Különben Dávid és Rékától jöttünk hozzátok!
Üdv nektek! Edith (ez vagyok én), Kriszta és Boróka, a lányaim

ilgya 2008.10.05. 12:38:27

Tényleg sokszor egy húron pendülünk,itt is nemcsak a gesztenyézés miatt,hanem mi is ragasztottunk formákat ,csak mi nem pillangót és labdát,hanem házikót és fát,Dávid meg rajzolt rá helikoptert.
Én is néztem nem olyan rég ezt a verseskötetet,de annyira elfogult vagyok a régi klasszikus versek és móndokák iránt,hogy elsőre nem nyerte el a tetszésemet.De így tálalva már egész jó...

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.10.07. 21:19:06

Szia Edit! Örülök, hogy benéztél! (Húúú de szép neve van Borókának!) (Egyébként blogotok is van? Mert akkor szívesen megnéznélek benneteket!)

Ilgya: Na neeee:-))) Ha szeretitek az Anna Peti könyveket (s úgy tudom, hogy igen), akkor azért olvassatok bele. Szerintem tetszeni fog.:-)
süti beállítások módosítása