Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Játék!

2008.10.27. 13:56 Beso

Kipécézett engem két tündéri testvér anyukája, Ilgya egy játékra. A játékszabály így szól:

1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi

3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

 

Akkor tehát jöjjön hét dolog magamról, ami talán eddig nem derült ki:

1. Koránfekvő, korán kelő típus vagyok, ellentétben K-val. (De azért jól megvagyunk egymással, mivel így egyáltalán nem zavarjuk a másikat:-)

2. Gyerekkoromban zongoráztam, illetve zongorázni tanultam talán 10 évig? Utáltam gyakorolni, és szívesebben játszottam volna Bach darabok helyett Abba számokat:-) Mostanában gyerekdalokat zongorázom a lányoknak.

3. Szintén gyerekkoromban korizni jártam a Spartacusba. Máig fáj, hogy anyuéknak nem volt lehetőségük az edzőm javaslatának megfelelően naponta edzésre vinni, vagy sportsuliba járatni, mert akkor lehet, hogy ma egy kiöregedett jégtánc bajnok lennék:-)

4. Imádom az édességet, ezenbelül legjobban a csokoládét. Jobb, ha nincs itthon, mert felzabálom (még a gyerekek elöl is):-)

5. Utálok főzni. (Szerencsére mióta anyu nem dolgozik ő sokat főz nekünk, így nekem ritkán kell eme tevékenységre időt szentelnem.)

6. Bal kézzel fűzöm be a tűbe a cérnát, bal lábamat előretéve csúszkálok a jégen, és balra csavarom ki a ruhát (egyébként jobbkezes vagyok).

7. Egyszer elütöttem egy kerékpárost (autóval). Ő volt a hibás, de máig nem felejtem el azt a képet, amikor a szélvédőmön landolt. (Szerencsére nem lett súlyosabb baja). Az is nagy mázli volt, hogy a főnököm (épp szolgálati úton voltam, szolgálati kocsival) a baleset után egyből beültetett egy másik autóba és kiadta az ukázt, hogy vezess! Na azt az első 10 km-t sem felejtem el, a bugyim is vizes lett, annyira féltem és az összes biciklist hatalmas ívben kikerültem.

És akkor a kipécézettek: .....nem nagyon tudok kit írni, mert akiket olvasgatok - ahogy látom- már szinte mindenkihez eljutott ez a játék. Így aki éppen erre jár és kedve van a játék folytatásához kapja el a fonalat! (Cecile, Gemini! ti talán még nem kaptátok meg!)

 

4 komment

Címkék: blogos játék

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr61734295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildikó · http://davidreka.freeblog.hu/ 2008.10.27. 23:00:48

hát ez a biciklis nagyon tetszett....na jó a többi is,de ez vitte a pálmát,gondolom,hogy megijedtél,de már remélem te is csak nevetsz rajta.....

cucka 2008.10.28. 11:25:09

Mondom én, hogy szívesen lennék gyerek Nálatok (lásd 2es pont)! :)
Olyan izgi titkosokat osztottál meg velünk... szeretem... ;)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.10.28. 14:47:10

Ildikó, azoon a részén már nevetek, amikor a baleset után vezettem..a többi még mindig inkább rémálom!
Cucka.. izgik??? Ja tényleg, pl. 5-ös pont!:-)

Cecile · http://cecilekonyhaja.blogspot.com 2008.10.29. 02:06:27

Szia! Köszönöm a lehetőséget!
süti beállítások módosítása