Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Még mindig betegen

2008.11.13. 21:46 Beso

Sajnos nem nagyon tudok másról írni, mint megint a betegségről. Tegnapelőtt Kitti épp a délutáni alvására készülődött, amikor hányt egyet. Már reggel fájlalta a hasát, meg kicsit kedvetlen volt. Délután jobban lett, majd estére ment a hasa és másnap hajnalban megint hányt. Pont aznap kezdtük volna el az ovit. Kihívtam a dokinőt, mert azt gondoltam, hogy esetleg a nátha ráhúzódott a gyomrára. Megvizsgálta, de a szokásos szöveget mondta. Picit piros a torka, és picit taknyos és valószínűleg azért hányt, mert lecsurgott a váladék a torkára. (Mindig ezt mondja, a csurgó váladékot. Ezért köhög stb.) Szonját is megvizsgálta, de nála sem talált különösebb gondot, azon kívül, amit tudtunk, hogy kicsit ő is taknyos és köhécsel. EStére Kitti jobban lett, mára meg már kutya baja nem volt.

Ma Szonja dobta ki a taccsot. Ő is fájlalta reggel a hasát, nem evett szinte semmit, kedvetlen volt. Sajna a jelek szerint ő jobban bekapta azt a vírust, amit Kitti is (mert tök mindegy mit mondott a doki, ez tutira vírus), mert szegénykében semmi nem maradt benne. Ha ivott egy kis vizet az is kijött. Ez azért is aggasztó, mert még nem fejeződött be az antibiotikum kúra és jó lenne, ha emiatt nem kéne újra kezdeni!!!! Felhívtama  gégészt, aki Dedalonetta kúpot javasolt. Azt mondta, ha egy adag antibiotikum esetleg kimarad, talán nem lesz gáz, de törekedjünk minden adagot beadni.

Délután K. elszaladt a rendelőbe, ahol pont a dokinkba futott bele, aki vonakodva bár, de felírta a kúpot (B6 vitamint akart inkább adni, csak azt nem tudom, hogy miből gondolta, hogy az benmarad Szonjában). Beadtuk a kúpot, aztán a dokinő tanácsát követve, főztem egy jó cukros teát, betettem a mélyhűtőbe és jó hidegen 3-5 percenként egy-egy evőkanállal adagoltam Szonjába. Szegénykém ivott volna többet is, de megbeszéltük, hogy mindig csak egy kortyot. Nagyon édes volt, mert az X-edik alkalommal már előre mondta, hogy 'ed kortot anya'. Így megivott majd fél liter teát, s hurrá ez benne maradt. Az esti antibiotikumot is be tudtuk adni, s most húzza a lóbőrt a drága.

Szerintem én hoztam haza ezt a vírust, mert hétvégén én voltam nagyon sz&rul. Én nem hánytam csak f@stam (párdon). K. is itthon van, mert ő meg valami iszonyú rondán köhög.

Remélem, hogy ez a betegség sorozat megszakad és mindenki meggyógyul és lesz pár egészséges hetünk!!!! S a lányok még nem is jártak szinte oviba, bölcsibe!!! Mi vár még ránk télen?????

Ha valaki olvassa ezt a bejegyzést és melegen tudna ajánlani egy olyan (budapaesti) gyerekorvost, aki esetleg homeopátiával is foglalkozik azt megköszönném!!!!

 

 

5 komment

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr83767907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.11.14. 11:29:50

Jobbulást kívánok, küldünk gyógypuszikat!!

cucka 2008.11.14. 19:52:38

Szegénykéim... :(((( Jobbulást Nektek!

(homeopata doktornénivel kapcsolatban nyomozok, mert van egy ötletem. :) )

gemini · http://www.gemini.blog.hu 2008.11.14. 20:27:50

Jobbulást kívánunk mi is, remélem lassan már csak kilábaltok ebből a sorozatból!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.11.16. 20:26:22

Köszönjük szépen! Remélem, hogy most már tényleg meggyógyul mindenki.
Köszi Cucka!!!
süti beállítások módosítása