Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szonja videók

2008.11.22. 06:39 Beso

Általában (hangsúlyozom álltalában) a második (többedik) gyerek(ek)ről kevesebb fotó, videofelvétel készül, mint az elsőről. Így van (volt) ez nálunk is. Szonja családunkba érkezése után nem került elő a fényképezőgép, kamera naponta, s ha elő is vettük nem kattogtattunk egy nap akár százszor is. Főleg a videofelvételek száma csökkent le, ráadásul, mivel a video szépen el van téve a helyére, ha készítettünk is kisfilmet azt inkább a fényképezőgéppel tettük, ami elég ramaty minőségű. Most végre elővettem a videót és kicsit próbáltam Szonját beszéltetni, hogy megörökítsem a csacsogását. (Igaz ez sem lett túl jó felvétel, mert a fehéregyensúly beállításával mindig bajban vagyok, így a színek elég pocsékak lettek.)

Ezen az első videón egy verseskönyvet nézeget és elmondja kedvenc verseit. Sajna fogalmam sincs hogy kell feliratozni a felvételt, így utólag fogom itt leírni, hogy nagyjából mit mondott.

 

Mit keresed? (kérdezem én)

Szonja: Sihuhuhut, hogy lelassít a mozdony. ....sihuhuhu, lelassít amozdony, hazaérünk vacsorára, de jó otthon vacsorára.

Én. ügyes vagy. S melyik verset tudod még?

Szonja: Sihuhu, lelassít a mozdony hazaérünk...nem azt anya, én olvasok.

Én: Olvasol? Bocsánat.

Szonja: Bocsánat, olvasok. Lapozok.

Én: Jó majd te lapozol

Szonja: Anya lapoz, enyém lapozok.

Ezt miért tudom?

Béka brekege, reggelente brekeg-e, torka be is rekedne.

(Én elmondom a verset)

Szonja: Ezt, ezt anya.

Én: Ezt tudod?

Szonja: Nem tudom.

A következő felvételen ketten mondjuk a verset Szonjával.  

2 komment

Címkék: szonja produkció szonja beszél

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr62782307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildikó · http://davidreka.freeblog.hu/ 2008.11.23. 22:47:06

Nálam nem működik a hang.....:( másnál megy?

ildikó · http://davidreka.freeblog.hu/ 2008.11.23. 22:49:50

nálam van a hiba sajnos.....egyáltalán nem működik a hangszóróm valamiért....pedig meg akartam még ma nézni őket......ezt nem hiszem el....
süti beállítások módosítása