Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mozaikoztunk

2009.03.11. 21:37 Beso

Válogatom a szelektív szemetesként használt kukánkból a papírt, műanyagot stb., és sokszor a színes teásdobozokat, teafilter, cukros, kávés zacskót "sajnálom" kidobni és beteszem a "kreatívos" szekrénybe, hogy majd jó lesz valamire. Már annyi színes papír összegyűlt, hogy muszáj volt valamit kezdeni velük. Fogtam egy ollót és feldaraboltam jó párat apró darabokra. Elővettem pár vastagabb kartonpapírt, rajzoltam rájuk egy-egy egyszerű ábrát, fogtam pár folyékonyragasztós tubust és hívtam a lányokat, hogy alkossunk.

A feladat, kitölteni az ábrákat a szabálytalan alakzatú papírdarabkákkal, azaz mozaikozás Nem gondoltam, hogy Kitti ennyire élvezni fogja ezt a "munkát". Szonja az apukájával dolgozott párban, s lelkesen adogatta a papírdarabokat, ragasztózta a papírt a rajzlapra. Az egész család kivette a részét az alkotásban, közben pedig jót beszélgettünk. S a végeredmény: három mozaik kép.

 

A végén a hátteret is kifestettük. A halacskát Kitti készítette egyedül, a lepkét Szonja apával, a házikósat pedig jómagam.

 

6 komment

Címkék: kreatív foglalatosságok gyerekkel kreatívan

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr36996747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rena2 2009.03.12. 07:36:00

Tök jók!! Most Petra is rákapott a ragasztásra, mindig csak ragasztana. Éppen erről akartam ma írni. Pont tegnap gondoltam rád, hogy kéne egy kreatív fiók nekünk is, de minden jó fiók olyan alacsonyan volt, úgyhogy a gyógyszerest pakoltam ki és oda gyűjtöm a dolgokat. Tescoban most akciósak a kreatív cuccok - csak megsúgom. Na de az jutott még eszembe, miközben a fiókot tömködtem, hogy meg szeretném kérdezni, hogy azokat a szuper "előkéket" hol vetted? Tudod, amit festésnél adsz a lányokra.

cucka 2009.03.12. 09:17:30

Továbbra is tartom azon álláspontomat, hogy ha még egy gyerek híján lennétek, szívesen odaköltözöm! ;)
Annyira jó, hogy ilyen kreatív vagy, majd ha már nálunk is aktuális lesz, jövök ötleteket csenni Tőled! :)

ilgya 2009.03.12. 10:52:33

Az oviban is pont ez volt most a téma,csak nem szelektívből,hanem színes papírból,de tök ügyik voltak a gyerekek és élvezték. Nagyon ügyes vagy tényleg,szépeket alkottatok,az a legjobb mikor az egész család résztvesz.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.03.12. 22:52:06

@Rena2: Nem biztos, hogy örülni fogsz, ugyanis IKEÁs cucc. (Felétek nincs ilyen). De felajánlom, hogy veszek és küldök neked...na???
@cucka: Köszönjük szépen, de sajnos el kell utasítnom a felvételi kérelmedet, betelt a létszám!!! (meg néha a pohár is):-))
@ilgya: Na igen, ez a gazdaságosabb megoldás:-)))

Rena2 2009.03.13. 11:30:39

Tündér vagy!!!! Tényleg megtennéd? Hm. Lehet, hogy inkább egy teherautót kéne küldened majd és válogatok ülőgarnitúrát, étkezőasztalt, mindent ami még kell. imádom az ikeát, de még soha nem voltam. férjem szerint hülyeség olyan messzire menni bútorokért, hiába mondom, hogy jó áron vannak olyan bútorok, amit errefelé nem kap meg az ember. na jó, elég lesz az előke! Írj privit számlaszámmal, összeggel! puszillak és örök hálám! renata.meszaros@citromail.hu

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.03.15. 19:48:29

@Rena2: Megtenném...bútorokat is, ha gondolod:-) Na jó ez vicc....küldök méjlt:-)
süti beállítások módosítása