Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ovi, bölcsi

2009.09.10. 21:40 Beso

Mivel nem írom napi szinten a naplót (bár nagyon szeretném, csak...), most vettem észre, hogy nem is írtam az ovi-bölcsi kezdésről.

Hosszú nyári szünet után augusztus 17-én kezdték el a csajok a bölcsibe, oviba járást, amit aztán 1-2 nap múlva fel is függesztettünk részben Szonja betegsége, részben amiatt, hogy Kittiéknél összevont csoportok voltak (ja erről már írtam).

Szeptember 1-jén vittük őket újra. Kitti előző este hisztizett egy sort, hogy nem akar menni és inkább a nagyi vigyázzon rájuk, de az oviba érve, meglátva szeretett óvónénijeit és társait már semmi baja nem volt. Harmadik nap után meg már vígan menetelt az intézmény felé. Szonja két napig járt és megint betegséggel tüntetett a bölcsi ellen. Szerintem most nagyon nem fekszik neki a dolog, legfőképpen azért, mert a gondozónők, akik vele foglalkoznak nincsenek. Az egyik elment máshova dolgozni, a másik meg beteg. Szóval két napig járt, a második nap úgy hoztuk el, hogy sírt, amikort pisilt és a szeme is piros volt. Orvosi diagnózis: hugyúti fertőzés és kötőhártyagyulladás. Megint egy hét itthonlét, ami után ma volt először bölcsiben. Nagyon rossz érzés volt látni, hogy egész reggel annyira szomorú volt. Nem sírt, nem szólt semmit, de egy icipici mosoly sem bújkált még a szájaszegletében sem. K. vitte el őket, azt mondta Szonja csak egy picit sírt és szerencsére délután nagyon vidám volt, amikor nagyi érte ment. M. néni, aki ma velük volt az egyik legjobb gondozónő, Szonja is megkedvelte. Remélem, hogy most már visszarázódik és újból úgy fogja szeretni a bölcsit, mint nyár elején, mielőtt kezdődött a szünet.

Kitti teljesen visszarázódott, vidáman megy, minden délután elmondja, hogy milyen jó volt az oviban. Most "új" játékot talált ki a barátjával Bencével. Papás, mamást játszanak (remélem nem minden részét:-) és a csoport egyik új jövevény kislánya a gyerekük. Az óvónénik elmondása szerint úgyis szólítják egymást (Kitti és Bence), hogy anya, és apa! 

Holnap szüreti mulatság lesz az oviban, már nagyon várja. Én is kíváncsi vagyok milyen lesz, délután mi is csatlakozunk az ovisokhoz.

 

2 komment

Címkék: óvoda bölcsöde

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr391373933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilgya1 2009.09.14. 10:13:05

Szeritem ez elég szép visszarázódás Szonjánál:) nem várhatjuk el tőlük ,hogy újjongva menjenek,azért itthon sokkal jobb volt nekik valamilyen szinten,ez is kell természetesen,mert ott is jó meg minden,de én sokkal rosszabbul érezném magam,ha jobban örülne oviba menni,mint itthon lenni....
Jót mosolyogtam a Kitti papás mamásán főleg azon a résznél amit hozzáfűztél:)
De jó nektek,hogy ilyen szüreti múlatságot is rendeznek.....

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.09.14. 22:25:39

@ilgya1: Igazad van, nem tudom miért vártam el tőle, hogy két hónap főként nagyis napok után egybő visszarázódjon. Csak olyan rossz átélni, amikor az ember otthagyja sírva. Igaz most ez az "élmény" a férjemé, de hallgatni is rossz, amikor elmeséli a történteket. De napról napra jobban érzi magát (a gondozók szerint is).
süti beállítások módosítása