Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Elkiabáltam?

2009.11.02. 22:20 Beso

Ebben a bölcsis-ovis szezonban még nem nagyon voltak betegek a gyerkőcök. Kopp-kopp-kopp. Tavaly ilyenkor emlékezetem szerint már túl volt Szonja két fülgyulladáson, amit valamilyen megfázásos betegség is megelőzött, egy hasmenéses-hányós víruson is.

Idén ehhez képest szeptember óta volt egy kb. 3 nap lefolyású enyhe hasmenéses valami, ami egyáltalán nem viselte meg Szonját, mert nem is volt vészes. Azon kívül, hogy egy nap kétszer kellett nagy dolgoznia, két este volt egy kis hőemelkedése. Kétszer voltak taknyosak, aminek szerencsére nem lett folytatása, ami talán annak is köszönhető, hogy egyből kivettem őket az oviból, bölcsiből.

Hogy ez annak volt-e köszönhető, hogy szeptember óta szedjük a homeós immunerősítőket, illetve Szonja kb. 3 hete alkati szert is kap, meg még egy halom bogyót a fülgyulladás megelőzésére, szednek vitamint (igaz Szonja a multivitaminosat nem hajlandó meginni, így csak C vitamint). De lehet, hogy tavaly októberben trutyibb idő volt, mint idén. Az is biztos közrejátszik, hogy ez a második év nekik közösségben és egy csomó bacihoz már hozzáedződött a szervezetük.

Ezt az egészet, hogy idén "jobban állunk" egészségileg ki sem mertem mondani hangosan. Egészen a múlt hétig, J. nagyival taglalgattuk, hogy talán hatnak tényleg ezek a bogyók. Kár volt örömködnöm, mert pár nap múlva Szonja délutánra belázasodott. És az is maradt majd 3 napig. Addig volt láztalan, amíg hatottak a gyógyszerek, igaz ezekben a periódusokban senki nem mondta volna meg, hogy beteg, mert jó kedvű volt. 2-3 alkalommal 39 fölé kúszott a láza, így a hűtőfürdő sem maradhatott el, ezt mondanom sem kell egyáltalán nem díjazta kislányunk. Lehet, hgoy én hoztam haza ezt a kórt, mert egy héttel korábban nekem volt nagyon megduzzadva a nyálkahártyám, levegőt hogy is mondjam a hátsófelemen tudtam csak venni, az orrsprayk, inhalálás csak nagyon rövid idegig segítettek. Szonja is taknyos, de neki is inkább a nyálkahártyája volt duzzadt, mert alig bírtam valamit kiszívni az orrából.

Most már láztalan, de még nem vittem bölcsibe, pár napig még itthon tartjuk. Remélem most megússza fülgyuszi nélkül!!!  

2 komment

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr541494375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrika4 2009.11.03. 10:24:12

Teljes gyúgyulást a legkisebbnek és én is remélem, hogy megússzátok az újabb bacikat!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.11.10. 21:25:50

@Adrika4: Köszi! Szerencsére már el is felejtettük a dolgot! És úgy legyen!
süti beállítások módosítása