Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mi volt amikor még nem volt....

2011.10.04. 14:10 Beso

Szonját korához képest kisebbként kezelem. Legalábbis azt hiszem. Ha visszagondolok, Kittivel pont ellenkezőleg volt ez. Valószínűleg mindig ő marad a nagylány és Szonja a kicsi. Hozzájárulhat ehhez az is, hogy Kittiben egész pici korától megbíztam, Szonjában kevésbé, ő egy kicsit hebrencsebb, nála nem mindig lehetek biztos abban, hogy kérésemre megáll a veszélyhelyzet előtt és nem próbálkozik a saját szakállára.

Dolgozom rajta, hogy vegyem már észre, hogy Szonja is mindjárt 5 éves, de a viselkedése, huncut szemei és az egész lénye azért rá szokott időnként cáfolni erre a tényre. Ezért is leptek meg a napokban bennünket többször is kérdései. 

A kérdések szinte mindig úgy kezdődnek, hogy mi volt amikor még nem volt... fogkefe. Mivel mostak az emberek akkor fogat? Mi volt amikor még nem volt póló (azaz ruha)? Mi volt amikor még nem volt tányér, pohár? Mi volt amikor még nem volt kád? És a többi, és a többi. És akkor jött az a kérdés, hogy az első ember hogy lett? Makogtam valamit az evulócióról, meg a majmokról, meg ősemberről...de ő megválaszolta helyettem: "Anya én sokat gondoltam erre (felnőtt nyelven: gondolkoztam ezen), és szerintem első ember mindig volt." És ezzel lezárta a témát, nem kért további magyarázatot.

Szólj hozzá!

Címkék: szonja duma

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr603277784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása