Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Vírus

2012.01.11. 07:58 Beso

Szombaton kerekeztünk egy kicsit Kitti javaslatára. Elkerekeztünk a közeli benzinkútig, hogy levegővel fújjuk fel a kerekeket, majd csaptunk egy gyors bevásárlást az egyik közeli szupermarketben. Amikor már hazafelé gurultunk ösztökéltem Szonját, hogy kicsit húzzon bele, mert állva nem haladunk. Kisebbik lányom fáradtságra hivatkozott. Fáradt??? Ezt szót még nem nagyon hallottam a szájából. Hazaérkeztünk után arra panaszkodott, hogy fázik. Kicsit melegebb volt a homloka a szokásosnál, lázat mértem, valóban volt egy pici hőemelkedése.Kicsit bágyadtabb volt, de semmi egyéb.

Vasárnap egész nap szinte csak feküdt és üldögélt, apjának egy kiselejtezett telefonojával a kezében. Zenét hallgatott, meg nyomogatta a gombokat rajta. Egész nap nem evett jóformán egy falatot sem. Délután szomszédaink invitálására pótszilvereztünk két másik család társaságában. Szonja ahelyett, hogy a másik 5 csemetével játszott volna, befészkelte magát az egyik kanapéra és rendületlenül telefonozott. 

Este K. javasolta, hogy nézzünk meg egy filmet, amin én szokás szerint elaludtam. Arra ébredtem úgy 11 óra magasságában, hogy Szonja üvöltve sír, vagy sírva üvölt? Apukája próbálta kikérdezni, hogy mi a baja, de Szonja nem tudta megmondani. Nem fájt semmije (legalábbis ezt mondta), nem álmodott rosszat (legalábbis ezt mondta), csak sírt, üvöltött és képtelenek voltunk megnyugtatni. Egyszer csak szólt, hogy pisilnie kell. Még utána is sírt egy darabig, aztán megnyugodott és kettőnk között elaludt. Hétfőn nem vittem oviba, mivel vasárnap a nem evése mellett kétszer volt hasmenése. A hét első napján már eszegetett, s csak egyszer volt rendellenes a nagy dolga. Hétfőn este megint elalludtam valami filmen, s megint Szonja üvöltésére ébredtem. Nagyon rémísztő volt és megint nagyon nehezen nyugodott meg. Ekkor is a wc-re kéredzkedett. 

Amikor nappal kérdezgettem, hogy mi volt vele éjszaka, először azt mondta, hogy nem is emlékszik arra, hogy felébredt, majd arra a kérdésemre, hogy nem álmodott-e valami rosszat először nemmel válaszolt, majd mesélt valami álomról, ami szerint börtönben volt testvérével és másik két barátjával. (Hogy tényleg álmodott-e nem vagyok meggyőződve.)

Ma éjszaka már szerencsére nyugodtan telt, s arra jutottunk, hogy valószínűleg azért sírt, üvöltött, mert nagy dolgára ébredt éjszaka  (egyik alkalommal egy kicsi be is ment a pizsibe). Korábban is volt nála is és Kittinél is, hogy amikor arra ébredtek, hogy pisilniük kell, először csak sírtak és nem szóltak semmit, maguk sem tudták, hogy mi volt ébredésük oka. 

Valami vírust nyalhatott be (van most bőven a levegőben belőlük ebben az enyhe, nyálkás télben), remélem ma már minden rendben lesz és nem lesz akadálya annak, hogy hétvégén megtartsuk kisbarátaival is a szülinapi zsúrját.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr193535959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása