Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

• panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

29 30

Rövid túra a Budai hegyekben

2012.03.19. 08:44 Beso

Muszáj volt ebben a szép tavaszi időben kirándulni menni. Mivel mindketten náthásak és köhögősek, úgy gondoltuk, hogy csak egy rövid túrát teszünk a Budai hegyekben. Kiszemelt úticélunk a Remete szurdok és Remete barlang volt. Kocsival a II. kerületi Ördögárok és Csatlós utca kereszteződéséig mentünk el, itt leparkoltunk majd gyalogosan folytattuk utunkat a kék jelzésen. Hamarosan be is értünk a szurdokba. Annak ellenére, hogy a fák még kopaszok a hely nagyon szép. Nem kellett sokat sétálni és rátaláltunk a Remete barlangra, melynek bejáratához felkapszkodtunk. Miután készült pár fotó a barlangnál továbbmentünk és hamarosan el kezdtünk felkapaszkodni a Remete hegyre. Szonjának nem nagyon volt ínyére a meredek hegymenet, de sikerült mindenféle csellel, beígért csemegével rávenni, hogy folytassa a mászást. A felfelé utat nehezítette, hogy elég köves, sziklás a terep, de felérve a csúcsra ő is megállapította, hogy gyönyörű a kilátás. Előttünk magasodott a János hegy, a Hármas határ hegy. Miközben gyönyörködtünk a tájban elfogyasztottuk elemózsiánkat és elképedten néztük azt a három hegyi kerékpárost, akik bringájukat cipelve jöttek (nyögtek) a csúcs felé. Rá is kérdeztem, hogy ugye nem ezen a meredek, sziklás úton akarnak lemenni, de megnyugtattak, hogy ennyire ők sem bolondok.

Az út további része már lányaink részére is kellemes volt, mivel ereszkedni kezdtünk a kék kereszt jelzést követve. (A fent belinkelt térképen látható rövidített útvonalat követtük. A kocsinkhoz a 157-es busszal mentünk vissza.)

A kép a Remete szurdok felé autózva készült. A tavaszi fáradtság kiütötte őket. Nem is emlékszem mikor aludtak el ilyen korán (délelőtt 10 óra környékén) utoljára

A Remete szurdok bejáratánál

Egyensúly gyakorlat

A Remete barlanghoz menet

Tesók

Kilátás a hegy tetőről

A hegyről lefelé menet

Egy sapkányi dió, amit egy lakatlan ház előtti diófa alatt találtunk

4 komment

Címkék: kirándulás

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2012.03.19. 12:35:39

már megint ennyire közel jártatok?! na legközelebb most már tényleg be kell jönnötök kecskenézőbe. ;)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2012.03.21. 07:56:14

@cucka: Teljesen összezavartál! A múltkor azt hiszem a Rám szakadéki kiránduláskor írtad, hogy felétek jártunk. Most teljesen máshol voltunk...szóval majd ha küldesz egy koordinátát, tutira bekopogunk váratlanul, megnézzük a tejelőket:-)

cucka 2012.03.21. 10:16:52

@Beso: namost én is összezavarodtam. a Rám szakadékot látjuk a hálószobánk ablakából, a Duna túl oldalán. :) (Dömös sziti) engem a Remete barlang asszociált mifelénkre, ööö, ezek szerint több Remete barlang is van... megkövetlek, legközelebb több órás alvás után foglak olvasni. :$

Az ajánlatom viszont mindennek ellenére továbbra is áll: ha erre jártok, szívesen látunk! :)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2012.03.23. 09:32:46

@cucka: Igen, több helyen is van, utánanéztem...Egyszr biztos a szavadon foglak:-)