Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

• panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

25 26 27 28 29 30 31

8 keréken a Népligetben

2012.03.21. 08:50 Beso

Kitti születésnapjára egy bicajt kapott a családtól, mivel a 16-os bringát már kinőtte.A kerékpár vásárlás is megérne egy bejegyzést, mert sokat törtük a fejünket, hogy milyet vegyünk. Eddig mindegyik drótszamaruk Hauser márkájú volt, amivel nagyon meg voltunk elégedve. Soha semmi gond nem volt velük, strapabírók, megbízhatóak. De 20-as méretben nem láttunk olyat, ami igazán tetszene (illetve volt egy, de azt meg a pénztárcánk nem bírta már el). Kitti egyéniségéhez egy vagányabb bringát gondoltunk. Aztán az egyik kerékpár áruházban megláttunk egy (általunk) ismeretlen márkájút, aminek a formája, színe pont nagy lányunkhoz illet. Egy MTB (mountain bike) bicaj, narancssárga-fehér színben. Meglátni és megszeretni. Nekem csak az volt a félelmem ezzel kapcsolatban, hogy nagyon más volt, mint az előző bicaja, mivel: a korábbin nem volt váltó - ezen igen, hat sebességes; az előző kontrafékes volt - ezen csak kézi működtetésű fékek voltak, kontra nem; az előzőnek a kormánya hajlított - ennek szög egyenes; az előző lány vázas volt - ez fiú vázas. Túl soknak éreztem a változást. Végül K. döntött, megvesszük (ő is belezúgott ebbe a darabba).

Mondanom sem kell, hogy félelmeim alaptalanok voltak. K. elmagyarázta Kittinek a váltó és a fékek használatának szabályait, lányunk nyeregbe pattant és úgy kerekezett, mintha mindig is ilyen bicajon tanult volna.

Szonja megörökölte Kitti 16-os kétkerekűjét és a családi szülinapi buli után ki is próbálták új járgányukat a lakóparkunkban. (Szonjának még egy icipicit nagy a bringa, épp hogy csak leér a cipője orra a földre, emiatt néha megállásnál elzúgott.)

Első kör a bringákkal

Na, a tied milyen?

Azóta minden nap kerekezés van! Hétvégén gondoltunk (illetve K. gondolt) egy nagyot, nyeregbe pattantunk és kikerekeztünk a Népligetbe. Szerencsére szinte végig kerékpárúton tudtunk haladni. A lányok ügyesen, (a közlekedési és az általunk felállított) szabályokat betartva hajtottak végig. A parkban miután vagy 10 percig szemeztünk egy mókussal össze-vissza karikáztunk, majd megnéztük a nemrégiben átadott felnőtt játszóteret.

Jó lenne, ha a pletyka szerint valóban újra életre keltenék, rendbe hoznák ezt a gyönyörű parkot. Budapest legnagyobb közparkja, kár érte. Van kb. 3  játszótere, de egyiken sincs hintán, meg 1-2 rugós hintán kívül semmilyen játék. A park eléggé elhanyagolt, kivéve egy-két részét. Az aszfalt utak állapota néhány szakaszon szörnyű, kerékpárral is inkább a földúton mentünk, akkora gödrök, mélyedések voltak az úton.

A nap végén 13 km-t tudhattunk magunk mögött, amit a lányok egy nyivákolás nélkül tekertek végig. K. terve, hogy legközelebb a Kopaszi gátra megyünk ki velük. Na majd meglátjuk!

Szólj hozzá!

Címkék: programok gyerekkel

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.