Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fogadó órák

2013.11.07. 15:28 Beso

Tegnap volt az iskolában az alsó tagozatos gyerekek szülei részére fogadó óra. Megmondom őszintén én szeretek fogadó órára járni, aminek az az oka, hogy szerencsére - kopp, kopp, kopp - a gyerekekkel minden rendben van az iskolában, jól tanulnak, magatartásukkal sincs kirívó gond, szorgalmasak (még ha a nagyobbikat itthon néha azért nógatni kell). Akkor meg miért megyek fogadó órára? Hát éppen ezért. Mert jól esik a lelkemnek, hogy dicsérik a gyereket.

Szonja tanítóihoz időpontot kaptunk, Kittiéknél pedig érkezési sorrendben lehetett bemenni. Gondoltam odamegyek a kapott időpont előtt egy órával, ami elég lesz arra, hogy Kitti tanítónénijeivel is beszéljek. Naná, hogy ez nem jött össze. Talán négyen voltak előttem a harmadik á osztály szüleiből, mivel őket jobban ismerem eldumáltunk, pletyiztünk, rihi-röhiztünk. Az idő meg csak ment, a sor lassan haladt. Már közeledett az első osztályos lányom tanítóitól kapott időpont így leszaladtam a földszintre a második emeletről, ahol megtudtam, hogy csúszásban vannak kb. fél órával. Vissza a másodikra, még mindig voltak előttem ketten. Még kétszer megtettem le és fel a két emeletnyi lépcsőt és Murphy törvénye alapján pont akkor kerültem Kittiéknél sorra, amikor az elsős tanítónénik is felszabadultak. Kitti tanítónéni azzal fogadtak, hogy végre egy teljesen problémamentes gyerek anyukája a soros. Dicsérték jobbról, dicsérték balról, milyen okos, milyen ügyes stb. A mellméretem meg csak nőtt, nőtt... Miután bezsebeltem a dicsérő szavakat lerobogtam Szonjáék tanítónénijéhez, akiknek első szavai azok voltak, hogy a legkiválóbb tanulók egyike a kisebbik lányom. A tanítónénik jobb keze, szívesen segít nekik mindenben, szorgalmas, jó képességű, a koránál mind szociálisan mind értelmileg fejlettebb, önmagával szemben maximalista. Az egyik tanítónéni - aki a matematikát tanítja - azért megjegyezte, hogy az utóbbi napokban mintha egy kicsit lazább, szétszórtabb lenne a leányzó. Ennek én azért egy kicsit örülök, mert számomra ez azt is jelenti, hogy beilleszkedett, otthon érzi magát, egy kicsit kezdi talán levetni az "én mindig jó kislány vagyok" arcát. 

Hazafelé végig vigyorogtam magamban, annyira feldobott ez a pár perces beszélgetés a tanítónénikkel. Remélem, hogy még jó pár évig ugyanilyen szívesen megyek majd fogadó órákra!

Szólj hozzá!

Címkék: iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr815619501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása