Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A kórházban

2007.01.08. 06:40 Beso

A kórházban 4-ig voltunk. Szonja mintababa volt végig, csak evett meg aludt. Volt olyan nap, hogy szerintem 10 percnél tovább nem volt ébren. A tejcsim is beindult, az utsó két éjszaka már Szonja is velem volt a szobában, hogy szoptatni tudjam.
Sokat bent nem aludtam, soha életemben nem aludtam jól a kórházakban, bár szerencsére nem sokszor kellett egyik egészségügyi intézmény vendégszeretetét sokáig élveznem. Nem tudtam másra gondolni, mint arra, hogy mikor megyünk már  haza és mikor ölelhetem már újra át Kittit. Nagyon hiányzott. Telefonon néha beszéltem vele, a mécses akkor törött el, amikor egyszer mondta nekem, hogy szeletlek. Na utána nem tudtam már meg sem szólalni csak folyt a könnyem. Kitti egyébként végig a nagyijánál volt, míg én bent voltam, K-nak volt elég futkosni valója. De azt mondták, hogy nagyon vidám volt, jól érezte magát, egyedül az evése volt kriminális. Alig evett valamit. Persze emlegetni emlegetett minket, de mondták neki, hogy a doktorbácsinál vagyunk és megnyugodott nem sírt utánunk.
Aztán végre eljött a nagy nap és hazamehettünk!!!!
1 naposan
Útra készen

Szólj hozzá!

Címkék: kitti duma kórházban

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr4926944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása