Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Csönd van

2007.12.12. 14:58 Beso

merthogy alszanak a gyerkőcök. Méghozzá egyszerre!!!! Ilyen egy hónapban egyszer fordul elő. Én meg úgy döntöttem, hogy kicsit kikapcsolódok, szörfözgettem, blogokat olvasgattam. (Jó lenne már rájönni végre, hogy hogy tehetném ki blogomra a kedvenc blogjaimat. Na majd egyszer erre is sor kerül.) Egész délelőtt gályáztam , szegény gyerkőcöket meg hanyagoltam. De muszáj volt kitakarítanom normálisan, mert ma hozták vissza a tisztítóból a szőnyegeket. Míg a gyerekszobában törölgettem, addig a csajok körülöttem sertepertéltek, játszottak ki-ki a maga módján. Majd a nappaliba tereltem őket, és nekiálltam kiporszívózni, felmosni. Persze Szonja 5 percen belül már a lábamnál volt, így őt a gyerekágyba száműztem, nehogy őt is felszívjam a porszívóval. Ő aztán onnan irányította a takarítási műveleteket, hol kurjongatással, hol mutogatással. Gondolom azt jelezte, hol nem mostam még fel rendesen. Aztán a hálóban is egy gyors porszívózás, felmosás, mialatt a lányok kivételesen egymás nyúzása nélkül szépen játszottak a nappaliba. A nappaliban már Kitti is becsatlakozott a takarításba, segített ágyat tologatni, porszívózni, felmosni, Szonja pedig a járókából drukkolt nekünk. Mire végeztünk a nappalival már csengetett is a tisztítós, meghozta a szőnyegeket. Szonja ekkora már totál le volt fáradva (pedig korábban tettem kísérletet az altatására, de ő bojkottálta). Már enni sem akart (vagy a fáradtság miatt, vagy azért, mert nem ízlett neki a kelbibmbós, krumplis kreálmányom). Kitti is csak piszikálta a neki feltálalt sonkás tésztát).
Miután úgy láttam, hogy egyik sem igazán éhes, viszont annál inkább fáradt, beparancsoltam őket a gyerekszobába, mindkettőt lefektettem az ágyukba. SZonja azonnyomban fel is nyomta magát négykézlábra, majd felállt. Kifejezve ezzel, hogy esze ágában sincs aludni. Pedig ekkor már elmúlt 1 óra és ő reggel 8-tól, Kitti pedig hajnal 6-tól ébren volt!!!! Nem tudtam mit csináljak, rájuk zártam a gyerekszoba ajtaját, hátha elalszanak. Én meg leültem enni. 2 perc múlva már visszhangzott a lakás olyan ricsajt csaptak, mondták a magukét. Gyorsan befaltam az ebédem (mikor fogok már egyszer rohanás nélkül enni?), majd benéztem hozzájuk. Kitti már a földön volt, ott olvasott éppen Szonjának, aki a kiságyában állva hallgatta, néha pedig kommentálta.
Láttam, hogy ebből önszántukból nem lesz alvás (valószínűleg már túlpörögtek), így Szonját kivettem a kiságyból áthoztama nappaliba és benyomtam a jollyjokert, Norah Jones "Come away with me" lemezét. Ez Szonja altató lemeze. Ha másként nem alszik el (magától, a tápszerrel a szájában, vagy egy kis hátsimogatás segítségével), akkor ez tutira bejön. Általában a második szám közepe felé már egyenletesen szuszog. Most sem történt ez másképp. Mire visszavittem a szobájukba, már Kitti is  húzta a lóbőrt. Én meg nyugodtan elpakolhattam a délelőtti főzés, ebédelgetés szennyesét, és még "szórakozni" is volt időm.
Nem is tudom mások hogy csinálják (talán már többször is feltettem magamnak itt a blogon ezt a kérdést). Hogy takarítanak, főznek, mosnak, vasalnak két vagy több gyerek mellett. Én mindig el vagyok úszva. És még emellett azért foglalkoznak a gyerekkel, blogolnak, házaséletet élnek stb. Nálam valamelyik mindig kimarad. Pedig nem alszom délig, minden nap 6-kor kelek, amikor K. is.
De ma délután tutira nem csinálok mást, csak a gyerekeimé leszek. Elég volt mára a robotból! Már alig várom, hogy felébredjenek és csüngjenek rajtam, és csimpaszkodjanak a nyakamba, lábamba ki hol ér. Azért jó volt ez a másfél óra csönd.

2 komment

Címkék: robot alvás takarítás pihenés

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr70261640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vimizo · http://www.vimizo.com 2007.12.13. 09:48:10

Szia:)

Megnéztem a kisvideót, nagyon édes Szonja ahogy lépked!
Kitti is ahogy eteti:)

blogok olvasására a netvibes.com -ot használom, ami sokminden másra is alkalmas.

a blog.hu -n isegítek ha lekk linkboxot beállítani, leírom szivesen ha kell. vimizo@vimizo.hu a mélem..

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2007.12.18. 21:13:09

Szia!
Rég láttalak és töredelmesen bevallom rég jártam nálad. Bár a főzőscskés oldalad a minap látogattam meg. Az a Mozart golyó!!!! Hmmmmmm
Köszi a linket is!!!
süti beállítások módosítása