Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Anyabetegség

2013.10.21. 14:21 Beso

Az elmúlt hétvégét családomtól távol töltöttem. Péntek este egy vacsora meghívásom volt, pár kedves volt kollégám körében. Szombat, vasárnap ugyancsak volt munkatársakkal csaptunk egy görbe hétvégét, ahol felelevenítettük a régi szép időket.

A lányokkal is beszéltünk erről a hétvégéről, hogy apával illetve a nagyikkal fogják eltölteni anya nélkül. Meg is egyeztünk, hogy az egyik anya nélküli estét itthon töltik apával, a másikon meg a nagyival lesznek. Szonja nem volt oda az előtte álló anya nélküli hétvégétől, de különösebben nem mutatta ellenérzését.

Csütörtökön reggel Szonja fájlalta kicsit a torkát, ami valóban picit piros volt. De nem volt nagy dráma és jókedvű volt. Délután fitnesz edzésre vittem és láttam rajta, hogy valami nem stimmel. Megfogtam a homlokát és éreztem, hogy hőemelkedése van. Edzés helyett így hazamentünk. Estére volt egy pici láza, éjszakára kapott lázcsillapítót. Reggel nem vittem suliba, lázzal ébredt. Kora délután már 39,6-ra kúszott fel a hője. Kapott napközben homeós bogyókat, délután miután a láza lement valamennyit, de aztán újra felfelé kúszott kapott lázcsillapítót. Este mikor elmentem itthonról, már jókedvű volt - annak azért nem örült, hogy elmegyek -, a láznak nyoma sem volt. 

Szombat-vasárnap míg én a kollégáimmal, Szonja és Kitti először apával, majd a nagyival mulatott. Telefonon K. beszámolt, hogy Szonja tökéletesen van, láznak azóta sincs nyoma.

K. szerint ez az egész betegség, az anyabetegség volt. Mióta sulis megint nagyon anyás lett, mint 5 évvel ezelőtt, amikor bölcsődés lett. Most azért nem olyan durva a helyzet, tehát pl. egy pohár vizet mástól is elfogad, de esténként anya meséljen, anya üljön az ágya mellett. Apukája megint kicsit ki van akadva ettől a helyzettől (amit teljesen meg is értek). Bizonyára az új helyzet, az új épület, az új emberek (tanítónénik, gyerekek) viselte meg lányomat ennyire. Pedig a suliban nagyon jól érzi magát, sok barátja van, a tanítónénikkel kapcsolatban sincs gondja. De azért mégis csak új helyzet ez neki, amit még fel kell dolgoznia. 

Ma már újból ment iskolába, hisz jó a közérzete, nem fáj semmije, láza sincsen és anya is itthon van.

Én meg többek között ilyen gyönyörű helyen jártam:

P1180804.JPG

P1180809.JPG

P1180833.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr255590780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása