Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szeretünk apa!

2014.02.22. 08:38 Beso

Valentin napon kitaláltuk, hogy készítünk valami meglepetést K-nak. Tudtuk, hogy ezen a napon egy munkahelyi elfoglaltság miatt csak este 8 után érkezik haza, volt elég időnk iskola után nekifogni egy linzer süti megsütéséhez. Életemben nem készítettem még linzert, de kedvenc receptes oldalam segítségével hamar találtam egy szimpatikus receptet. Az elképzelés eredetileg az volt, hogy egy nagyobb szívben egy kisebb szív alakú kiszúróval készítünk egy "lyukat", és egy egész, valamint a lyukas szívet lekvárral ragasztjuk össze. De sajnos annyira vékonyka lett a lyukas szívnek a széle, hogy attól tartottam ez sütés után darabokra hullik. Ezért változtattunk a terven és két egész szívet egy nagyobbat és egy kisebbet tettünk össze - sütés után persze - E. nagyi házi barack.illetve szeder lekvárjával. (Így nem lett annyira mutatós, de nem is ez volt a lényeg.)

A lányok nagyon lelkesek voltak, én összeállítottam a tésztát, ők meg nyújtottak, szaggattak, majd lekvároztak. A recept 75 dkg liszt mennyiségről szólt, de ezt nagyon soknak találtam és csak a fele mennyiségből készítettem el a sütinket. De jól tettem! Így is kb. másfél órán keresztül formázták a lányok a tésztát. A linzer szíveket tálcákra rendeztük, majd mécsesekből kiraktunk egy szív formát aminek közepébe a lányok üzenete került.

Gyermekeim nagyon izgultak, hogy mit fog szólni apa a meglepetéshez. Este 8-kor Kitti már nem bírta tovább a várakozást és sms-t küldött apjának, hogy mikor jön haza. Nemsokára jött a válasz, hogy hamarosan indul. Meggyújtottuk a mécseseket és Szonja ágyába kuporodva mesét olvastam nekik. Hamarosan meg is érkezett K.és volt nagy öröm, meg bódottá, majd kis falatozás. 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr625826459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása