Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zajlik az élet

2010.02.05. 21:43 Beso

Zajlik az élet, egyik nap megy a másik után. Hajnalban kelünk, K. viszi Kittit, én Szonját az oviba, bölcsibe. Utána mi húzunk dolgozni, a csajok meg játszani. Délután E. nagyi felveszi csemetéket a dolgozójukból, s mire hazasétálnak (kb. 1 óra az ő tempójukban), addigra én is befutok. 

Az oviban tombol a bárányhimlő (Kittiék csoportjának legalább fele hiányzik), azt (még) nem kapták el (be vannak oltva, de ugye az nem nyújt 100%-os védettséget), de valami enyhe hasmenős-hányós vírus már végigvonult családunkon. Nekem "jót tett", mert két napig semmit nem ettem, csak ittam. 

Mint ezekben annyian, mi is készülünk a farsangra. Jelenleg még csak fejben, de a hétvégén neki kéne állnom a jelmezek megvalósításához is. Igaz még a buksimban sem állt teljesen össze a kép, hogy miből és hogyan készítsem el a lányok vágyait. Kitti először megint boszi akart lenni, de sikerült róla lebeszélnünk. Azt hiszem másodikként merült fel, hogy ő Yakari lesz (egy rajzfilm indián fiúcska főszereplője). Örültem a választásnak, mert egy indián jelmezt könnyű elkészíteni. Csak találni kell feláldozható ruhadarabot, amit kicsit átalakíthatok, feldobhatok pár rojttal. 

Szonja igazán testhez álló jelmezt talált ki magának. Első pillanattól fogva ördög akart lenni. Támogattam az ötletet, mivel egyrészt nagyon találó, nem kell ehhez sem sok fantázia elkészíteni. 

Vásárolni nem szeretnék jelmezt. Még tavaly eldöntöttem, amíg bírom ötlettel addig én fogom a jelmezeiket elkészíteni. Így egyedi is lesz (ami persze nem egyenlő azzal, hogy jobb lesz, mint egy "bolti"), és nekem is jó érzés lesz, ha pár év múlva visszanézzük a fotókat, hogy na ezt is anya készítette. (Valamelyik nap elgyengültem és elmentünk a közeli szupermarketbe, hogy vegyünk egy indián gúnyát, de Kittinek nem jött be. Nem tudom ahhoz mit fog szólni, amit én kreálok!)

Még azt nem találtam ki, hogy én milyen maskarát öltsek magamra. Az oviban ugyanis kérik a szülőket is, hogy öltözzenek be. Tavaly még szégyenlősen elhárítottam ezt a dolgot, de idén már belevalóbb csajnak kellene mutatkoznom. Lehet, hogy én leszek az indián srác anyja?


 

3 komment

Címkék: farsang jelmezek

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr911732815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilgya1 2010.02.06. 00:48:31

Várom már a jelmezeket,aranyos lesz Kitti,mint Yakari,de Szonja is a kis ördögfióka (nem is!)bizti idén is tök szupi lesz!!!!Azért majd téged is megnézhetünk???????????????????????

pedit 2010.02.06. 10:35:04

Én is elhatároztam, hogy magam készítek jelmezt, de ezidáig még nem sikerült, idén viszont már hozzá is fogtam. Nóri tűz lesz, Luca víz :) Elég munkás, de remélem megéri.

Kíváncsi vagyok, hogy sikerülnek majd a jelmezeitek :) Legyél cowboy, izé cowgirl :) az illik az indián mellé.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2010.02.08. 21:22:06

@ilgya1: Nem ígérek semmit:-) @pedit: Megvettem a cowboyos ötletedet. Ahhoz nem kell beruházni, varrogatni, csak kölcsön kérek valakitől egy kalapot...

Kíváncsi vagyok, hogy csinálod meg a tűz és víz jelmezt!!! Nem mindennapos ötlet!!! (Benézek majd már a fórumba, oda biztos teszel fel fotókat.)
süti beállítások módosítása