Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új osztálytársak

2014.04.02. 20:29 Beso

Nemrégiben egy blogtársam feltett egy kérdést egy internetes kerületi fórumon. Egy kerületi iskola elsős osztálya illetve annak tanítói iránt érdeklődött. Mivel jár oda egy közeli ismerősöm kislánya, megírtam az információt amire szüksége volt, közben azon gondolkoztam, hogy vajon át akarja íratni elsős gyerekeit abba az iskolába? Gyorsan bekukkantottam a blogjába, ahol az utolsó iskolával kapcsolatos bejegyzése még a tanév első hónapjaiban íródott és abban arról számolt be, hogy jól sikerült a tanév kezdés és minden rendben. 

Pár hét múlva farsang volt Szonjáék osztályában és egy fél órára mi szülők is bemehettünk. Egyszer csak bejött az osztályba az énektanár, három teljesen egyforma kislánnyal. Mivel Gemini blogját már évek óta követem, egyből felismertem a lányait. Gyorsan kiszaladtam a folyosóra, hogy megnézzem a gyerekekhez tartoznak-e szülők is, de nem láttam sehol őket. Személyesen egyébként még soha nem találkoztunk, bár pár éve kiderült, hogy egy kerületben lakunk. Szóval vissza a farsangra: a tanítók beszélgetéséből, amit később Szonja is megerősített új osztálytársakkal gyarapodik feltehetően az osztály.

Következő héten valóban megjelentek az ikerlányok Ajsa és Csenge Szonjáék osztályában. És azóta is odajárnak. Időközben személyesen is váltottunk pár szót "Geminivel" és férjével, s ha minden igaz az elkövetkező években lehetőségünk lesz személyesen is jobban megismerni egymást és a gyerekeket. 

Kicsi a világ!

Ráadás a történethez, hogy az első á-ban ők a harmadik ikerpár! Igaz a másik kettő nem egypetéjű ikerpár, de azt hiszem ez is ritkaság. Szonja meséli is fűnek-fának, hogy milyen különleges az ikerpárok száma miatt (is) az osztályuk.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr445891098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gemini! 2014.04.12. 21:57:09

:-) Ez tényleg hihetetlen találkozás ennyi év után :-) Én is rendesen pislogtam, mikor kiderült, hogy egy osztályba fogunk járni. De ez a három ikerpáros dolog...mindenki ledöbben rajta, mikor mesélem. :-)))
süti beállítások módosítása