Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

"Esik a hó az első hó...

2009.02.18. 10:22 Beso

 ...s az egész udvar csupa porcukor" (Pierrot)

Ez a dalocska jutott az eszembe. Igaz, hogy nem az első hó ezen a télen, de nem volt benne ezidáig sok részünk. Épp a héten egyik nap óvodába menet kérdezte meg Kitti, hogy "anya mikor lesz tél?". Mondom neki, hogy most tél van. "De nem is esik a hó!" Épp a farsangra mentünk és mondtam Kittinek, hogy akkor mint főboszorkány varázsoljon havat! Erre tessék, másnap leesett a hó. A csajok nagyon belelkesedtek, Kitti nem is akart oviba menni, inkább a szánkózást választotta volna. Megígértem nekik, hogy ovi után szánkózunk, hógolyózunk, hóembert építünk, ha még megmarad a hó. Kitti boszi egyből elmondta megint a varázsigéjét (csiribá-csiribú kókuszgolyó - a hókuszpók helyett mondja a kókuszgolyót) és láss csodát, délután még maradt annyi hó, hogy tényleg tudtunk egy jó nagyot játszani a szabadban. Készült egy apahóember, Kitti hóember és Szonja hóember is. 

Ma reggel, amikor kinéztem az ablakon nagyon megörültem, hogy még nagyobb hó esett. El is határoztam, hogy ha a csajok közreműködőek lesznek és időben elkészülünk, akkor szánkóval viszem őket oviba és bölcsödébe (tegnap zöld jelzést adott a dokinéni Szonjának is a bölcsibe menetelhez). Díjazták ők is az ötletem, s ha nem is 100%-osan, de olyan 80%-ban közreműködtek és majdnem  időben el tudtunk (kivételesen) indulni. Élvezték a szánkózást, s be kell valjam nekem is jól esett ez a kis testmozgás. Cirka 20-30 perces volt így az út az óvodáig, az első szakaszon az út rendesen emelkedik, így megéreztem, hogy a combomban is van valami izomféleség (inkább csak féleség). Szonja, mint egy fogathajtó néha ösztönzött, hogy gyorsabban anya, gyorsabban...

Gyönyörű ez a reggel! Szikrázó napsütés, fehér hó mindenütt, két kipirosodott, mosolygós, bájos gyermekarc!!!!! 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr57950135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rena2 2009.02.18. 17:17:05

4 hóember? Mint az Annapetiben. :)

Te meg szépen megedzetted magad! :)
Mi is nagoyn örültünk a hónak, bár karácsonykor jobban örültem volna.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.02.19. 11:19:06

Csak három! Anyahóember nemn készült:-)

Panda és Dóra 2009.02.24. 09:07:23

Nálunk is az elmúlt napokban folyamatosan esik, mindent csupa fehérség :)
süti beállítások módosítása