Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Boldog névnapot Szonja!

2007.05.16. 15:01 Beso

Tegnap névnapot ünnepeltünk. Szonjáét. A Szonja a Zsófia név orosz becézésének német formája az utónévkönyv szerint. A Zsófia (így a Szonja) jelentése: bölcsesség. 2004-ben 270 leányzó kapta ezt a nevet, az 58-ik leggyakoribb keresztnév volt abban az évben.
Nem volt nagy felhajtás kapott egy-két ruhácskát és összvissz két játékot. Az egyiket természetesen Kitti választotta neki. Láthatólag örült az ajándékoknak, de talán annak még inkább, hogy mindenki körülötte sürgött-forgott, vele játszott.
Ez a tiéd hugicám
Tekintettel a tegnapi nagy hőségre felfújtam a kis medencét és kitettem az erkélyre, hogy a lányok pancsoljanak egy kicsit.
Tegnap este már nem volt kedvünk kimeregetni a vizet, így az mára is ott maradt az erkélyen. Persze reggel Kitti egyből rohant volna fürdeni, de sikerült meggyőznöm, hogy ahhoz ma  hideg van. De megengedtem neki, hogy a vizes játékaival játsszon csak arra kértem, hogy ne legyen a ruhája, meg ő maga nagyon vizes. Én tettem-vettem a lakásban, egyszer csak látom, hogy Kitti az egyik cipőjét beletette a vízbe, és a cipőből iszik!!! Pedig nem emlékszem, hogy látta volna az esküvői videónkat, ahol az apja tette ugyanezt, csak pezsgővel az én menyasszonyi cipőmből. Már észrevettem nála, hogyha valami vizes lesz azt előszeretettel szivogatja. A legdurvább az volt, amikor egyszer nagy esőzés után voltunk valahol és sáros-vizes lett a nadrágja szára. Beültünk az autóba és azt látom a visszapillantó tükörben, hogy az én okos lánykám nagy erőfeszítéseket tesz, hogy elérje a nadrágját és azt nyalogatta, szopogatta.
Kitti sokat segít anyának Szonja ellátásában, szórakoztatásában.
Kitti eteti Szonját
Ilyen egy névnapos "sültszalonna" - kakastaréj:

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: etetés névnap pancsi

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr9976807

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: big data certification london 2019.01.15. 16:26:39

Egei Antal és Horváth Zsolt - Árokásó Top100

Trackback: data science training london 2019.01.03. 11:08:25

Azok a technós ötvenes évek - Mandiner blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása