Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fodrásznál

2007.06.11. 21:00 Beso

Már régóta terveztük, hogy elvisszük Kittit fodrászhoz levágatni a haját, mert a vége már nagyon elvékonyodott. Hogy mit kellett ezen olyan nagyon tervezni? Aki feltette magában ezt a kérdést, annak bizonyára nincs egy két éves gyereke, aki minden hajmosásnál úgy sír, mintha éppen elevenen nyúznák meg. Pedig úgy egy éves koráig nem volt semmi gond a hajmosással. Pedig becsszó, hogy mostuk neki. Manapság a samponozásig még csak-csak eljutunk úgy, hogy csak pianóban megy a sírás, de az öblítésnél vége a világnak. Próbálkoztunk már mindennel. Belefektetjük a kádba, hátrhajtjuk a fejét, hogy az arcába ne folyjon a víz (gondoljuk, hogy ezt utálja. Bár az uszodában nem sír, amikor víz éri az arcát, és mivel 3 hónapos kora óta hellyel-közzel jár úszni, vagy mondjuk inkább vízi foglalkozásra, ahol alkalmanként nem egyszer és nem kétszer a víz alá is alámerül, többnyire sírás nélkül érthetetlen, hogy a hajmosásnál miért zavarná ha víz éri az arcát.) Próbáltuk zuhannyal, próbáltuk úgy is hogy egy edényből öntjük a hajára az öblítő vizet.
A lényeg, hogy megbeszéltük K. fodrászával és persze Kittivel is, hogy pénteken hajvágás lesz. Illetve Kittinek nem mondtuk, hogy vágás lesz - mivel nem tudtuk, hogy reagál arra, hogy valamit ami az övé "megcsonkítanak". Neki úgy magyaráztuk, hogy elmegyünk egy fodrász nénihez, aki frizurát csinál neki. Csütörtök este megint elmondtam neki, hogy mi lesz a másnapi program, erre így szól. "Nem, nem a fodrász csinál Kittinek frizurát, hanem anya. Én félek a fodrásztól." Na gondoltam magamban lehet, hogy túl nagy feneket kerítettünk a magyarázkodással ezzel a fodrász témával. MÁr láttam lelki szemeim előtt, ahogy beül a székbe, a fodrász előveszi az ollóját és Kitti valami eszeveszett hisztiben tör ki és dolgavégezetlenül hagyjuk el a fodrászatot. Biztos ami ziher alapon csütörtök este itthon megmostuk a haját (sírás volt, naná), hogy a fodrásznak ezzel már ne kelljen bajlódnia.
Pénteken délelőtt nagy nehezen felkerekedett kis családunk, apa, anya és mindkét gyerek és elhúztunk Gödöllőre (ja mert ott van K-nak fodrásza, mivel régebben ott dolgozott). Egy szimpatikus fiatal csajszi, Kriszta fogadott bennünket. Kittit beültettük az ölembe, mindketten kaptunk köpenyt. Kriszta először megfésülte, majd elővette a fegyverét, az ollót. És láss csodát Kitti mozdulatlanul, kicsit megszeppenve, de egy hang nélkül tűrte a műveletet. Sőt, amikor kérte a fodrász, hogy hajtsa le a fejét, idenézzen, odanézzen ezt is teljesítette. Kellemes meglepetés volt Kitti viselkedése és ráadásként az új frizurája is jól áll neki.
Kitti a hajvágás előtt
..és utána
Hogy közben mi történt? Megtekinthető itt.
Szonja is izgult a nővéréért
A fodrászkodás után elmentünk egyet sétálni és fagyizni az Erzsébet parkba,
majd siettünk haza, mivel vártuk Hódmezővásárhelyről a régen látott barátainkat és még rengeteg tennivalónk volt.

6 komment · 1 trackback

Címkék: hajvágás fodrász hajmosás

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr8896946

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: fortnite hack 2019.05.16. 10:13:10

The Bard's Tale - XBOX Controller icons MOD [PC]! - A Mindenes!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ViMiZo · http://vimizo.blogspot.com 2007.06.12. 08:58:17

Szia!
Nemrég találtam a blogodra, nagyon szépek a lányok! Gratrula hozzájuk így ismeretlenül is.
Hajmosáshoz egy tipp, nálunk bevált.
Hajmosáskor bent vagyok én is a kádban. nem tussal, kis edénnyel öblítem, és ugy hogy rámdől, és felfelé néz. Majdnem fekszik, így biztonságban érzi magát. a végén hátul még leöblit és kész.

Gödöllőn laktunk, a Park közelében. Nyáron minden délután kisétálunk, mert ott van a környék legjobb fagyija:)

Mildi 2007.06.12. 11:32:14

Előtte is szép, meg utána is. Hol a különbség? :D

Beso 2007.06.12. 21:11:45

Mildi, én is így látom. Nekem mindenhogy gyönyörű, de hát én az anyja vagyok.

Beso 2007.06.12. 21:17:13

ViMiZo! Köszi szépen az ötletet és a gratulát is:-) Majd beszámolok, hogy bevált-e. Ellátogattam hozzád, látom nálatok is nőuralom van. Férjednek jó dolga lehet a nagy kényeztetésben:-)
És nagy-nagy gratula az oldaladhoz, a rengeteg recepthez stb. Kitartást a diétához. Veszek majd lassan egy nagy levegőt és csatlakozom majd hozzád:-)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2007.06.16. 21:09:36

ViMIzo! Bejött a hajmosási tipped. Csak elég volt annyi, hogy vele fürödtem és az ölembe hajtotta a fejét. Nem kellett külön edény, zuhannyal is engedte!

ViMiZo · http://vimizo.blogspot.com 2007.06.18. 09:34:56

Szió:)

Láttalak nálam:) És nagyon szépen köszönöm:)))
Nappalimat dicsérték a hétvégén..

Örülök hogy bevállt a hajmosás. Mind3 csajommal így csináltam, a bizalom biztonság érzete így megvan, hisz Te is ott vagy.

Ha megvan a nagy levegő szólj:) Én ma kezdem újra, ami lement 6 kilo, stabil, nem jött vissza, pedig 2 hetet kihagytam, és nem sporoltam:)

Nőuralom hatalmas:) (kutya macsa is csaj...)
De Apa imádja a lányait. Pedig mind3 fiúnak készült--nála:)
süti beállítások módosítása