Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rajztábla

2008.08.08. 06:18 Beso

Ikeában jártunk vásárolni, ahol megláttam ezt a rajztáblát. Pont mostanában gondolkodtam rajta, hogy kéne egy ilyen tábla, mert keveset rajzolnak, firkálnak a gyerkőcök. Ami részint azért van, mert nem hagytam eddig szem előtt a rajzeszközöket. Nem találtam nekik megfelelő helyet, ahonnan bármikor kivehetik a ceruzákat, zsírkrétákat, lapokat. A járókát is a napokban szedtem szét és raktam el, s a helyére kerülhetett ez a tábla.

Tegnap anyunál voltak egész nap - míg én "vígan" maratoni vasaltam, takarítottam - , s amikor este hazajöttek boldogan próblták ki új játékszerüket. Kíváncsi vagyok meddig tart a lelkesedésük. A fekete tábla résznek volt nagyobb sikere, amire krétával tudnak rajzolni. Táblafilccel is lehet az egyik oldalára firkálni, de azt még nem szereztem be. Lehet, hogy egyelőre még nem is fogok, félek, hogy Szonja nem csak a táblára rajzolna vele. Meglátom mennyire érti meg, hogy a ceruzával, krétával csak a rajtáblára firkálhat, ha nem lesznek "túlkapások", akkor jöhet a táblafilc is!

2 komment

Címkék: rajztábla

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr77606183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilvi 2008.08.08. 06:56:27

hú, de szuper! és milyen édesek a lányok alkotás közben. :-)

ilgya · http://davidreka.freeblog.hu/ 2008.08.08. 11:04:38

na ez tetszik! Olyan jó ötleteid vannak komolyan mondom!!!
süti beállítások módosítása