Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Döntés

2008.10.02. 22:10 Beso

született a bölcsiről. Ahogy beírtam a bejegyzést, már másnap reggel a megoldásra ébredtem. Elvisszük Szonját bölcsibe, de csak ebédig fog ottmaradni. Aludni hazahozom egészen addig, amíg meg nem szokja a bölcsit. Vagy még szerencsésebb esetben addig amíg meg nem szereti a bölcsödét. Így lehetősége lesz kicsit "szocializálódni", vele egykorúakkal játszani.

Másnap voltunk pont a Gekkoban "állapotfelmérésen". Szonja az egy óra alatt kb. háromszor szólalt meg. Nagyon visszahúzódó, félénk leányzó, amennyiben idegenek vannak a társaságában. Ezt eddig is tudtam, tudtuk. A felmérést végző hölgynek is az volt a javaslata, hogy valamilyen közösségbe mindenféleképpen el kéne vinni (mondjuk ő elsősorban a Gekkora gondolt), mert egyébként az ovival nagy gondjaink lesznek. Ezzel tulképpen alátámasztotta a döntésünket.

Biztos nehéz lesz, neki is nekünk is. Egy hetünk van még itthon együtt. Az oviból is ma telefonáltak, hogy befejzeték az ablakcserét és jövő héten mehet Kitti. De még egy hét szabit adok neki, mivel a jövő hétre jó időt is jósolnak, csavargunk majd nagyokat és utána majd együtt kezdik a lányok az ovit, bölcsit.

2 komment

Címkék: bölcsöde

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr46693299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.10.03. 09:44:20

Ez a "rugalmas" bölcsi nagyon jól hangzik. (elkezdem ellesni a rangidősöktől a praktikákat ;) )
Kíváncsi vagyok, hogy fog tetszeni Szonjának. :)
Milyen tapasztalatotok volt a Gekkóban?

ildikó · http://davidreka.freeblog.hu/ 2008.10.03. 22:42:14

Ez így nagyon jó lesz,szerintem jól döntöttél.
Én is kiváncsi vagyok a Gekko-s tapasztalataidra...
Nekünk a héten elmaradt,de a jövőhetihez már kommentet is fogok írni,legalábbis tervezem.
süti beállítások módosítása