Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tányérból állatot!

2009.01.25. 07:00 Beso

Karácsony előtt szörfözgettem a neten, amikor egy angol nyelvű kreatív oldalon nagyon megtetszett egy rénszarvas, amit papírtányérokból és műanyag villából készítettek el. Egy heti bevásárlás során bele is tettem a kosaramba egy csomag papírtányért, hogy majd alkalomadtán készítünk valamit a lányokkal. A minap elővettem a papírtányérokat és beírtam a google-be, hogy "paper plate kid craft", gondoltam megkeresem a rénszarvasomat. Nem mondom, hogy nem lepődtem meg, amikor a google 1millió találatot jelzett. El kezdtem nézni az első oldalakat és remek ötleteket találtam (biztos nagy "hagyománya" van a tengeren túlon a papírtányérból készített alkotásoknak).

A lányokat beöltöztettem a festő ruhájukba, kikészítettem festéket és ecsetet és nekiálltunk befesteni pár papírtányért. Első körben három állatot gondoltam készíteni: békát, oroszlánt és katicabogarat. Az oroszlánt Kitti készítette. Ő festette meg a tányért, ő vagdosta be a tányér szélét (ez lett az oroszlán sörénye), és ő ragasztotta fel az általam készített szemet, szájat, orrot. Szonja a katicabogarat festette meg én pedig a békát készítettem el. Tanultunk eme utolsó darabhoz egy kedves versikét is:

"Békás tóra gólya szállt, kerek tóba besétált.

Hajlottak a fűszálak, intettek a békának.

Béka vigyázz! Ki ne bújj! Guggolj le és lapulj!

De a béka nem ügyelt, intőszóra nem figyelt.

Kiugrott a tópartra, s hamm a gólya bekapta!"

...a vers annyira megtetszett a lányoknak, hogy gyorsan készítettünk egy gólyát is, hogy el tudjuk "bábozni" azt.

Remekül szórakoztunk, azt hiszem, még pár papírányéros alkotás fog készülni a közeljövőben!

 

3 komment

Címkék: kreatív foglalatosságok gyerekkel kreatívan

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr11900749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilgya 2009.01.26. 23:36:31

hú de nagyon ügyik vagytok!!!

Rena2 2009.01.28. 13:49:10

Nagyon tetszik!! Majd kipróbáluk egyszer!

Panda és Dóra 2009.02.02. 09:35:16

Már megint egy szuper ötlet ;)
süti beállítások módosítása