Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez meg az

2009.02.04. 14:19 Beso

Két hét után hétfőn vittem először a lányokat bölcsibe és oviba. Kittin nem csodálkoztam, hogy semmilyen ellenállást nem mutatott sem indulás előtt, sem az oviban, hogy az aránylag hosszú, otthon töltött idő után ismét óvodába megy. Szonján viszont nagyon meglepődtem, hogy egy szóval nem mondta, hogy nem akar bölcsödébe menni, sőt amikor beadtam nem volt semmi sírás. 1/2 2-re mentem érte, kb. ekkor szokott felébredni, de a gondozónő kijött és azt javasolta, hogy próbáljuk meg itt uzsonnáztatni. S láss csodát nem nyafizott, hanem bent maradt egészen uzsonnáig. Az egy másik lapra tartozik, hogy nem evett, mert sem a kakaót sem a kakaós kiflit nem csípi.

Így ma már a harmadik napja, hogy délután 1/4 4-ig gyerek nélkül vagyok. Nagyon furcsa nélkülük. Nem mondom, hogy nem jött jól ez a pár nap, mert rengeteg hetek, hónapok óta halogatott dolgot elintéztem a lakásban, viszont az nagyon rossz, hogy alig marad így pár órácska, amit együtt tölthetünk. Mire hazajövünk már jóval elmúlik négy óra, egy kis játék és máris vacsorázni kell, ami után még maximum fél óra jut ismét egy kis közös szórakozásra és irány a fürdőszoba, majd az ágy. Bele sem merek gondolni, hogy amikor dolgozni fogok még kevesebb időt tölthetünk együtt!!!

Kittit holnapra bejelentettem egy fül-orr-gégészhez. Sajnos aki Szonját kikezelte a középfülgyulladásból nem tudom utolérni, csak hétfőn lesz legközelebb, de addig nem akarok várni. Kitti kb. egy hete lett gyógyulttá nyilvánítva a taknyos, köhögős kórból. Azóta viszont minden éjjel rájön egy száraz köhögős roham. Hol öt perc, hol fél óra. Napközben nem köhög (maximum egyet, egyet), nem taknyos (nem tudok semmit kiszívni az orrszívóval belőle), de mégis éjszaka olyan, mintha lenne válladék az orrában. Félek nehogy arcüreg-, vagy orrmelléküreg gyulladása legyen. Egyébként jó kedvű, jó étvágyú. Remélem semmi komoly!!! Drukk!! Ma hajnalban Szonja is köhögött vagy 20 percet, úgy mintha kaparná a torkát valami, vagy csiklandozná. Remélem nem esik ő is vissza. Kittit már lámpázom, meg inhalálunk Salvus vízzel, éjjelente párologtatok, gondolom ezzel nem csinálok rosszat. 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr96922334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilgya 2009.02.06. 09:54:31

Örülök,hogy ilyen jól alakul Szonjánál a bölcsi!!!
Dávid is horkol mostanában,én is azon gondolkodom,hogy elviszem fül orr gégészetre,sztem nem csinálsz rosszat vele,ha párologtatsz és lámpázol. drukkolok,hogy ne essenek vissza....
off. hétfőre ráérsz majd feladatokat írni? on

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.02.06. 14:06:04

Igen, már fejben nagyjából összeszedtem! Hétvégére tuti meg lesz!!!!

Panda és Dóra 2009.02.06. 21:40:10

Nagyon ügyesek a lányok, hogy szó nélkül elkezdték újra a bölcsit, ovit!
süti beállítások módosítása