Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kerékpár felavatása

2009.03.17. 06:20 Beso

A bulizós hétvége után hétfőn reggel egyik lánynak sem volt sok kedve bölcsödébe illetve óvodába menni. Szonja csak azért nem akart, mert a Kitti sem, de Kitti mindenfélét kitalált, hogy miért nem akar menni. Aztán kitalálta, hogy menjünk biciklivel. Mehettünk volna, ha nem épp tegnap reggel lett volna a bölcsödében a fotózás, így szép ruhába kellett menni és időben odaérni. Megkértem a bölcsis gondozónőket, hogy Kittit is had vihessem át a fotózásra, mert az óvodairól lemaradtunk lánykám betegsége miatt.

Kíváncsi leszek a fotókra! Kitti nagyon profi volt, úgy ült, állt, ahogy mondták, amikor mosolyogni kellett mosolygott. Szegény Szonjám meg be volt tojva. Láttam ahogy remeg a kis keze, könnybelábad huncut szeme. Ahonnan leskelődtem (a gondozónő elbújtatott, hogy nehogy hozzám futkossan picinyem, ami így utólag belátom baromság volt, mert talán én meg tudtam volna nyugtatni) láttam, hogy mosolyogni sem volt kedve. Naná, félelemben hogy mosolyogjon az ember lánya. 

A fotózás után vittem Kittit az oviba, sírva jött mellettem. Pedig tegnap "ünnepelték" meg a szülinapját az oviban. (Annyiból áll az ünneplés, hogy felköszöntik és ebéd után elfogyasztják az ünnepelt által vitt nasit, üdítőt.) Mire bement a csoportszobába, azért valamennyire megnyugodott.

Délután már úgy mentem értük, hogy vittem magammal "játszós" ruhát, abba öltöztettem fel őket, hogy miután hazaérünk fel se kelljen jönni a lakásba, hanem lent maradtunk az udvaron felavatni az új bringát. Szonjának is javasoltam, hogy vegye birtokba Kitti kinőtt kerékpárját, de visszautasította ajánlatomat, s inkább a motort választotta.

Kitti nagyon élvezte, száguldott körbe-körbe a lakópark udvarán. Tartottak egy motoros, bringás versenyt is, majd Kitti felcsapott gyerekszállítónak. Mindezt természetesen teljes védőfelszerelésben! Nem gondoltam volna, hogy ennyire bejön a bukósisak, meg a térdvédő neki:-) 

Biciklidal (Gryllus Vilmos)

Bicikli, bicikli, de gurul a bicikli.
Bicikli, bicikli, de forog a bicikli.

Le a völgybe kanyarog, mint a szélvész, úgy robog.

Bicikli, bicikli, de rohan a bicikli.
Bicikli, bicikli, de suhan a bicikli.

Bicikli, bicikli, de rohan a bicikli.
Bicikli, bicikli, de suhan a bicikli.

Fölfelé de meredek, lassulnak a kerekek.

Bicikli, bicikli, nyekereg a bicikli.
Bicikli, bicikli, vánszorog a bicikli.

Az utolsó kaptató, aztán jön a bukkanó.

Bicikli, bicikli, de gurul a bicikli.
Bicikli, bicikli, de forog a bicikli

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr621006831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása