Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Apa debütált

2009.04.02. 21:21 Beso

K. ma vitte először mindkét gyereket a megfelelő gyermekintézménybe. Kittit (amikor még Szonja nem volt bölcsödés) vitte már oviba, de egyszerre két gyerekkel még nem próbálkozott. Viszont mától ez az ő feladata.

Mivel reggel Szonja elég háklis, ha nem anyától kapja kézbe a langyos tejcsijét, ezért mielőtt elindultam felkeltettem, kezébe adtam az üvegét, s közben gyorsan a popsija alá tettem egy tiszta pellust. Előtte elsutyorogtam a fülébe, hogy ma már apa viszi őket bölcsödébe, oviba (már napok óta mondogatjuk nekik az új rendet) és fogadjon szót neki stb. Kittit pedig megkértem, hogy segítsen apának eligazodni a bölcsödében a sok szekrény között, hogy melyikbe melyik ruhát kell betenni. 

Ennek ellenére miután eltűntem a színről volt egy kis sírás, de K. szerint nem volt vészes. Szépen felöltöztette őket az előző nap kikészített ruhákba és rendben megérkeztek a rendeltetési helyükre (mindenki a sajátjába!:-)) Egyetlen egy icipici dolgot vétett csak el, elfelejtett a csajoknak a hajába csatot illetve hajgumit tenni. (Mikor kérdeztem, hogy lehet, hogy ezt elfelejtetted, csak annyit válaszolt, hogy örüljek neki, hogy nem az egyik gyereket hagyta itthon.) 

Kijelenthetem, hogy K. sikeresen debütált, nem lesz itt gond a reggeli elindulásokkal, ha a gyerkőcök hasonlóan közreműködőek lesznek. Mivel drága férjem ma nem dolgozott ő is ment értük, majd kimentek a közeli nagy csúszdás játszótérre, ahol sikeresen lefárasztották egymást. Jó kis meredek emelkedőn lehet feljutni a csúszdákhoz, s K-nak is fel kellett menni Szonjával, mivel neki ez a dolog egyedül még nem sikerült (kétszer is elesett és fejjel lefelé csúszott a lejtőn). A csúszdákon simán lecsúszott (elég hosszúak és meredekek), valószínűleg ha én is ott vagyok nem engedem le ott Szonját (Kittit is csak tavaly engedtem le először ott lecsúszni). Mire én is a játszótérre értem kis családom csupa piszok, homok, csatak volt, szinte már csak pihegtek. Látszott rajtuk, hogy nagyon jól érezték magukat hármasban! 

Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr621042660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása