Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Non stop mázolás

2012.08.24. 12:06 Beso

Úgy szeretnék gyakrabban írni, mert rengeteg apró dolog, pillanat ami a gyerekekkel és velünk történik lassacskán kikopik az emlékezetünkből. Minden rajtam múlik tudom jól, de vagy nincs kedvem leülni a géphez, vagy időm nincs rá. 

A lányok most megint nyaralnak J.nagyiékkal mentek el Siófokra 4-5 napra. Jókor jött ez a gyerektelenség, mivel hétfőn jönnek a gyerekszoba bútorait összeszerelni és addigra az ágy darabjaival is el kell készülni. Ugyanis nem kaptunk olyan fehér színű emeletes ágyat, ami nekünk és a pénztárcánknak is megfelelne. Így végül az IKEA fenyő emeletes ágya mellett tettük le voksunkat azzal, hogy összeszerelés előtt lefestjük hófehérre.  (Már írtam, hogy a lányok szobájában csupa fehér bútor lesz.) 21-én fogtunk neki a nagy műveletnek. Először is lecsiszoltuk az összes alkatrészt (ebben Szonja is aktívan résztvett, el nem mozdult mellőlünk, míg le nem csiszoltuk az összes ágy alkatrészt és ő is lelkesen és ügyesen csiszolt), majd kezdődhetett az alapozó festés. K. kitalálta, hogy fessük le az ágyrácsokat is, nehogy szerencsétlen, az alsó ágyon fekvő gyermekünknek a natúr fenyő ágyrácsokat kelljen néznie. Először tiltakoztam (összesen 36 ágyrácsról van szó!), aztán belementem, hogy így legalább kitanuljuk a léceken a mázolás tudományát (még soha nem festettünk, mázoltunk...illetve én valamikor tinédszer koromban nagymamámék konyhabútorát), s mire a fő darabokhoz érünk biztos majdnem profik leszünk. Csak abba nem gondoltam akkor még bele, hogy milyen iszonyú nagy munka lesz ez. Főleg úgy, hogy K. miután egyszer-kétszer közöltem vele, hogy nem vagyok megelégedve a mázolási technikájával, az ecsetfogásával, a felvitt festék mennyiségével (házsártos vagyok, na), fel is adta, hogy ő ehhez nem ért és inkább levitte a csajokat az udvarra.

Így egyedül maradtam (illetve egy-két alkalommal a lányok is becsatlakoztak ameddig az ágyrácsokat festettem), és ma harmadik napja az ecsettel a kezemben kelek és fekszem szinte. Tegnap anyu is eljött, ami nagyon nagy segítség volt. Most lettem kész az összes darab lakkozásával, már csak a száradási fázis van hátra, de ahhoz szerencsére már nem kellek.

2012_08_24_01.JPG

2012_08_24_02.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr764729326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása