Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Csend, béke, nyugalom

2007.01.26. 16:04 Beso

Csend, béke, nyugalom. Immáron két és fél órája! Mindkét csajszi húzza a lóbőrt. Na ilyen sem nagyon volt még, hogy egyszerre aludjon mind a kettő, ráadásul ilyen hosszan. Biztos a levegőben van valami. Becsszóra nem én raktam bele Kitti teájába semmit, és az anyatej sem tartalmaz semmilyen rövidet:-) Igaz, ami igaz mindketten éjszakáztak egyet (ja meg én is), hajnal 3/4 2-től 4-ig fent voltunk. Remélem nem megint valami ilyesmire készülnek az előttünk álló éjszakán?!
Tegnap délután Kitti nagyon szenvedett. Látványosan unatkozott. Nem volt kedve semmit játszani (velünk sem), csak mesefilmeket meg a nyári útifilmünket nézte volna. De már nagyon utálom, hogy leginkább csak a DVD filmek kötik le a figyelmét. Be kell most már keményíteni és egy nap csak egy max két mesét megengeni megnézni (persze nem másfél órásakat, hanem 5-10 perceseket).
El is felejtettem írni a nagy újságot. K. hétfőtől újra dolgozik. Amikor megtudtam a nagy hírt nem is tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek. Örülök, mert ugye meg kell élni valamiből és egy fizuból, illetve a TGYÁS-ból nem annyira lehet hosszú távon, a GYED-ről nem is beszélve, de szomorú is vagyok, illetve jobban illik most ide a be vagyok tojva, mert jövő héttől bele kell ugranom a mélyvízbe a két poronttyal. Majd kiderül, hogy mennyire tudok (tudunk) úszni. Így sem volt egyszerű, hogy K. itthon volt...
Amikor Kitti született, akkor sem volt pont munkája K-nak és tök jó volt, hogy míg kóstolgattam az anyai szerepkört és ezzel párhuzamosan igyekeztem háziasszonyi teendőimet is ellátni volt aki segítsen. Amikor K. dolgozni ment Kitti már 2 hónapos volt. Úgy gondoltam, hogy most is legalább ennyit itthon lesz. A mai munkahely kínálat mellett...
Egy biztos még egyszer nem szülök, mert akkor K. megint munkanélkül lenne:-))

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr7631214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása