Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2007.02.01. 21:08 Beso

Fáradt vagyok. Meg álmos. Így nem nagyon megy az írás. Éjjel Szonja két óránként kelt. Nem aludtam kockásra a fejemet. Ráadásul 1/2 7-kor felkeltek a csajok és Szonjának nem tudom mi baja volt, de csak kézben volt hajlandó csendben maradni. Ha letettem akkor ordított. Ennek az volt a következménye, hogy 1/2 10-kor még nem reggelitzünk én még nem tudtam letusolni. Pedig csak egyik kezemet szoktam használni Szonja ringatásához, de a zuhany alá azért nem akartam magammal bevinni.
Ma elvittem Szonját hasi és koponya ultrahangra (minden babót megvizsgálnak így pár hónapos korukban). 1 órára kaptunk időpontot, persze mikor odamentünk még kb. 6-8 baba volt előttünk. Csak azt nem értem, akkor mi a fenének adnak időpontot??? Szonja nagyon jól viselte az autókázást (végig aludt), a vizsgálatot is, nem sírt csak nézelődött. A dokinőtől eldobtam az agyam. Megvizsgálta a kiscsajomat és mondja az asszisztensnek, hogy koponya 7-es sablon, has mittomén hanyas sablon. Velem meg közli, hogy köszönöm végeztünk. Aha. És elmondaná, nekem a gyerkőc édesanyjának, hogy mi a fenét állapított meg???? Nagy kegyesen közölte, hogy minden rendben. Teljesen kiakadtam tőle.
Kitti néha cumizik (autózáshoz, alváshoz meg ha nyügi). Ha kéri a cumit, azt a szót, hogy cumi ki nem mondaná. Mindig csak aaaááázik, meg teszi a fülére a kezét (ami az általa kitalált babajel volt az alvásra). Ha nem adjuk oda erre a jelzésre a cumit, akkor hajlandó kimondani a "varázsszót". De nem tudom miért mindig azt mondja, hogy "fui", pedig a cicánál ki tudja mondani a c betűt. Tegnap mondom neki amikor megint fuizott, hogy mondd azt, hogy cumi. Erre ő megint: fui. Akkor mondd azt, hogy cica...erre Kitti: "miau". Na ezt nem bírtuk ki röhögés nélkül.
Mára kidőltem.................................

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr8832872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása