Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvencek

2007.07.31. 13:54 Beso

Kitti kedvenc színe a lila. Ha színezünk, vagy rajzolunk ő biztos, hogy legelőször a lila ceruzáért, zsírkrétáért nyúl. Néha vásárolok interneten keresztül használt rucikat. Egyszer sikerült jól melléfognom, az eladó nem éppen a legélethűbb képet küldte, egy egyébként nagyon helyes kord kantáros szoknyáról. Miután "személyesen" találkoztam a kis rucival, azt hittem dobok egy hátast olyan bőszítően lila színe van. Be is akasztottam Kitti szekrényébe, hogy majd jó lesz valamire, mondjuk port törölni vagy felmosni (bár a portörlőket és felmosórongyokat nem a gyerek szekrényében tartom általában) esetleg itthon játszani, de annyira zavar a színe, hogy eddig még nem adtam rá. Viszont Kitti, ha belenéz a ruhásszekrényébe tuti, hogy ezt szoknyát húzza elő, hogy azt akarja felvenni. Tegnap elmentünk egy játékboltba és kiválasztott magának egy lila színű matchboxot. Utána mutattam neki egy lószállító autót, amiben két ló van, ez is nagyon megtetszett neki. Azonban mondtam lánykámnak, hogy a kettő közül választania kell, mert csak egy játékot veszünk. (Tuti biztos voltam benne, hogy a lószállító lesz a nyerő.) Kitti "természetesen" a lila kisautót választotta. (A lószállító zöld volt.)

(Ezt találtam a lila színről: Misztikus szín, a kozmikus erőt szimbolizálja. Az intuíció, empátia színe. Eredeti, független, önálló véleménnyel rendelkező emberek kedvelik. Művészi hajlamokra is utal. Önmagával és környezetével szemben magasak az igényei. Fondorlatosság, ravaszság és csavaros ész is jellemzi e szín kedvelőit. E szín megszállotjai gyakran az "igazi" nők. Persze nem gondolom, hogy Kittire ezek igazak, hisz annyit fog még változni az ízlése, csak érdekességként gondoltam beírni ide:-)

Kedvenc zenéi: Halász Judit lemeze(i), de mostanában átvette az első helyet egy CD, amin az egyik rádióadó "Forintos PErcek" című műsorának zenei anyaga található. Ezen a CD-n van egy szám, előadója Carlos Jean, a szám címe: Mira Pa' Dentro. Amikor Kitti ezt szeretné hallgatni csak annyit mond: "Apa/anya a nénit akarom".

Kedvenc étele: na ilyen nincs. Ja de igen, a túró rudi. Az jöhet bárhol, bármikor. Szerencsére szereti a gyümölcsöket is, így a napi egy vagy maximum két túró rudi engedélyezett. "Rendes" kajából mára már nincs kedvence, a korábban annak számító zöldborsó, mely jöhetett bármilyen formában, ma már lekerült a palettáról. Annyira, hogy a múltkor csináltam egy zöldborsós-sonkás tésztát és a zöldborsókat ki kellett szedni belőle, mert azt nem volt hajlandó megenni. A legújabb indok, hogy miért nem eszik meg valamit: "mert ronda". Pl. a hurkát (ezt esetleg még megértem) és a vadast (???? ezt miért), rondának találta.

 

Kedvenc állata: a ló.

Kedvenc meséje, könyve: jelenleg nincs olyan, amit minden nap elő kell venni. Talán azért is, mert - és ez szerintem az én bűnöm - kevesebbet olvasunk, könyvezünk, mint korábban. Talán a Babócás és Bogyós könyvek bármikor elővehetők.

Kedvenc ének: jelenleg az "erdő, erdő, marosszéki kerekerdő". Előtte volt a "Nád a házam teteje", a "Pál, Kata, Péter jó reggelt", "Sárga csikó csengő rajta". Egyébként meg azokat nagyon szereti, amelyekben a népdalban, gyerekdalban szereplő neveket behelyettesítjük az ő nevével, vagy valamelyik kis barátéval.

MÁS: mostanában kezdi felváltani a tiemet, az enyém!:-) (Pedig már úgy megszerettük a tiemet.)

Szólj hozzá!

Címkék: kedvencek

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr36129054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása