Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

• panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Majd elfelejtettem...

2008.08.10. 07:55 Beso

...hogy mindjárt indulunk nyaralni! IDE

4 komment

Címkék: nyaralás

Színes buborékok

2008.08.10. 07:39 Beso

Ezt próbáltuk ki egyik nap éhgyomorra. A lányok nem nagyon szoktak reggelizni, illetve szoktak, de felébredésük utáni órában még képtelenek erre (később is csak nyammognak inkább). Egyik nap gondoltam egy nagyot és valahol az interneten (majd egyszer megkeresem) számomra nagyon…

2 komment

Címkék: gyerekkel kreatívan festés másként

Fotók újra

2008.08.10. 06:55 Beso

Nem tudom miért nem jönnek be a nyíregyházi állatkertben készített fotók az előző bejegyzésben. Most újra próbálkozom:

Szólj hozzá!

Nyaralásunk a dédinél (2. rész)

2008.08.09. 07:55 Beso

Gondoltam mielőtt elindulunk újabb nyaralásunkra, be kéne már fejeznem a dédinél tett látogatásról az "élménybeszámolót". A lányok (vagy inkább Kitti) által leginkább várt program az álletkerti séta volt. Azt hiszem már nem egyszer említettem itt a blogban, hogy a…

2 komment

Címkék: születésnap félelem állatkert nyaralás dédipapa

Elevengyerekek.hu

2008.08.09. 06:28 Beso

Nem tudom ki ismeri ezt a weboldalt. Minden kisgyerekes anyukának, apukának, nagyszülőnek ajánlom. Fel lehet iratkozni a hírlevelükre és hetente küldenek egy programajánlót. Mi sok érdekes helyre illetve programra jutottunk el a weboldal által.

Rajztábla

2008.08.08. 06:18 Beso

Ikeában jártunk vásárolni, ahol megláttam ezt a rajztáblát. Pont mostanában gondolkodtam rajta, hogy kéne egy ilyen tábla, mert keveset rajzolnak, firkálnak a gyerkőcök. Ami részint azért van, mert nem hagytam eddig szem előtt a rajzeszközöket. Nem találtam nekik megfelelő…

Címkék: rajztábla

Egyveleg

2008.08.05. 22:10 Beso

Alma - amikor dédinél voltunk kaptunk uncsitesóméktól finom édes almát. Ez olyan kisebb forma, pont gyerek kezébe való. Megmostam és úgy adtam oda a gyerkőcöknek (a nagyobb almákat Szonja eddig inkább csak meghámozva, cikkekre vágva ette). Nagyon tetszett mindkét lánynak (tényleg…

4 komment

Címkék: kitti duma szonja szavak

Rontó Pál

2008.08.05. 08:40 Beso

a mi kislányunk, Szonja. Életének elmúlt 19 hónapjában (ténlyeg pár napja lett 19 hónapos, éljen-éljen-éljen) elég sok mindent tönkretett a lakásban. Tudom, hogy nem szabad az embernek a gyerekeit összehasonlítani, ezt mi nem is tesszük meg előttük, de egymás között K-val…

2 komment

Nyaralásunk a dédinél (1. rész)

2008.08.04. 23:09 Beso

Csak rávettem magam, hogy összefoglaljam a dédipapánál tett látogatásunkat. A végéről kezdem, azaz a lányok nagyon jól érezték magukat. Annyira, hogy haza sem akartak jönni. Kitti egyértelműen kijelentette, hogy ő nagyon szeret a dédipapánál lenni és nem akar hazajönni. Amikor…

3 komment

Címkék: utazás szonja produkció dédipapa vonatozás

Gyerekvers

2008.08.04. 07:56 Beso

A vers a cirkuszról, amit az előző posztban említettem: Tóth Anna: Cirkuszban Egyik nap az óvodánálbeszálltunka kis buszba.Izgatottan arra vártunk,érjünk már a cirkuszba. Kapunál egy kedves nénielkérte a jegyeket,utánunk szólt mosolyogva:-Jó mulatást,…

3 komment

Címkék: vers gyerekvers

Cirkuszban

2008.08.04. 07:46 Beso

Végre eljutottunk a cirkuszba. Már nagyon régen készültünk arra, hogy Kittit elvigyük cirkuszba. De vagy elfelejtkeztünk róla egy időre, vagy amikor éppen eszünkbe jutott nem találtuk megfelelőnek a Fővárosi Nagycirkusz előadását (olyan előadásra vadásztunk, amiben állatos…

2 komment

Címkék: születésnap cirkusz molnár sziget