Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Állatkertben

2009.03.29. 23:02 Beso

Mivel szombatra jó időt ígértek a meterológusok, gondoltam itt az ideje, hogy elmenjünk az Állatkertbe. A lányok (főleg Kitti) már régóta vágytak ide, de télen nagyon nem szeretek menni. Arra számítottam, hogy bár jó idő lesz, de talán mégsem lesznek nagyon sokan, mivel munkanap volt. Nagyot tévedtem. Óriásit. Majdnem nyitásra odaértünk, de sajnos kellett párat körözni, mire a Felvonulás téren (!) kaptam parkolóhelyet. Anyu és Kitti kiszálltak és beálltak a hat pénztárhoz kígyózó sorok egyikébe, mi meg Szonjával parkolót vadásztunk. Megbántam azt is, hogy se babakocsit, se kismotort nem vittem Szonjának. Arra gondoltam, hogy majd bérlünk egy "kisszekeret" és abban huzogatjuk a lányokat, ha elfáradnak. De a kisszekereket még nem üzemelték be, meg egyébként sem jutott volna már, mire bejutottunk a kertbe. 

Babakocsi híjján a parkolóhelytől a nyakamban vittem Szonját az Állatkertig, majd csatlakoztunk a még mindig sorbanálló nagyiékhoz. Miután a kezünkben voltak a jegyek megint sorbaállhattunk, hogy bejuthassunk a kapun. Döbbenet mennyien voltak! Szerintem az összes budapesti és pest környéki gyerekes család, óvodai, iskolai csoport erre a napra tervezte az állatkerti sétát. Szerencsére bent úgy ahogy lehetett haladni, még az állatokhoz is odafértünk. 

A lányok nagyon fel voltak dobva, élvezték a sétát (igaz Szonja elég sokat volt ölben), sorolták az állatneveket, etették a zsiráfot, hol csodálattal, hol mosolyogva figyelték az állatokat. 

Több, mint négy órát töltöttünk el Budapest eme népszerű intézményében, mindannyian kellemesen elfáradtunk. Az Állatkerttől a kocsiig Szonját végig vinni kellett (ő el is aludt a nagyi vállán), Kitti is ölbe kéredzkedett az utolsó métereken. Szegény totálisan kivolt, nem is csodálom, mivel reggel már negyed 6-kor ébren volt. Nem tudott aludni szegénykém a taknyosságtól:(

Tanulság: jó időben csak hétköznap érdemes menni, ha el akarjuk kerülni a tömeget! Hétvégén inkább Adonyba kell elmenni a Magánzooba!

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr491034042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gemini! 2009.03.30. 00:24:55

Szombaton mi is láttuk a tömeget az Állatkert előtt és mi is köröztünk rendesen, mire parkolóhelyet találtunk. Ezek szerint majdnem találkoztunk! :-) Mi a múlt héten állatoztunk egyébként, most csak a Ligetben sétáltunk, de az is elég volt. Egyébként tényleg nem szabad jó időben, csak hétköznap odamerészkedni!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.03.31. 22:03:38

@gemini!: Olvastam, hogy ti is most voltatok nemrég az állatkertben! Igen, majdnem találkoztunk! Bár...én már találkoztam a lányaiddal és a férjeddel, illetve láttam őket. Akkor még csak olvasgattam a blogodat. Tudtad, hogy alig pár utcára lakunk egymástól???

gemini! 2009.03.31. 23:23:02

Na ezen most megdöbbentem! :-) És hogy, mikor jöttél rá??? Gondolom, nem akarod nyílt színen kiteregetni a címedet, de mégis milyen irányba gondolkodjak?
süti beállítások módosítása