Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Le a kalappal...

2010.05.17. 14:42 Beso

a bölcsi előtt. Mivel nagyon jó kis gyereknapot szerveztek.

Eddigi bölcsis létünk során ez a program volt az, amivel "levettek" a lábamról. Bizonyára kiderült már a bölcsödéről szóló bejegyzéseimből, hogy nem vagyok oda ezért az intézményért. Konkrétan azért ahova Szonja jár. Biztos benne van ebben a dologban az, hogy azért vittük Szonját bölcsödébe, mert rá voltunk kényszerítve (mivel nekem vissza kellett mennem dolgozni), és a mai napig lelkiismeretfurdalásom van, hogy vele nem tudtam itthon lenni legalább 3 éves koráig. A beszoktatási időszak alatt tapasztalt dolgoktól sem lettem feldobva, nem éreztem igazán azt, hogy a gondozónők úgy foglalkoznának a gyerekekkel, ahogy azt én elképzeltem. Aztán volt a sok betegeskedés, de végül Szonja nagyon megszerette a bölcsödét, s elmondhatom azt, hogy szeret odajárni. De mindig értek és érnek olyan tapasztalatok, ami miatt kissé negatívan állok ehhez az egészhez. Ami persze tudom, hogy nem jó, mert ha gyermekem megérzi ezt, akkor ő is átveszi az én érzéseimet. Éppen ezért igyekszem ezeket a dolgokat előtte "titokban tartani" csak magamban püffögök, vagy K-nak panaszkodom. 
 

A gyereknapi bulit, amin résztvettünk az elmúlt pénteken (kicsit előrehozták), viszont ötösre értékelem. Szerencsénk volt az idővel is, bár nagyon lógott az eső lába, de egy pár cseppel megúsztuk. A csajokat a legjobban az állatok bűvölték el (ezt előre lefogadtam volna), volt egy kecske, valamint egy anyanyúl 6 kicsinyével. Őket lehetett simogatni, s a gyerekek buzgón szedték nekik a füvet. Hoztak két pónilovat is, amin lovagolhattak az apróságok. Míg én Kittiért átszaladtam az oviba Szonjára egy ismerős anyuka vigyázott, s amikor jöttünk vissza a bölcsibe kisebbik lánykám az egyik hátasról integetett nekünk vigyorogva. Kitti sem hagyhatta ki a lovaglást, sőt repetázott is belőle.

Hozattak egy buborékfújó gépet is, ami folyamatosan ontotta magából a színes gömböket a bölcsisek legnagyobb örömére. Lehetett mágneses pecabottal horgászni felfújható medencében úszkáló műanyag halakat, aki sikerrel járt jutalmat kapott. Volt zsákban futás, kötélhúzás a cicának illetve bohócnak öltözött gondozónőkkel, lehetett kreatívkodni, gyurmázni és volt egy arcfestő is. Az ugrabugrálást a gyerekek egy ugrálóvárban is folytathatták. A kerületi tűzoltóság jóvoltából egy tűzoltó autó is ott termett a bölcsöde előtt, amit a bölcsisek (vagy volt bölcsisek, mert ők is voltak elég sokan) belülről is megnézhettek.

A bölcsöde dolgozói gondoskodtak arról is, hogy senki ne maradjon éhen, volt húskrémes szendvics, perec és málnaszörp.

Mindannyian nagyon jól éreztük magunkat, nagyon jó rendezvény volt! Köszönjük!

Szólj hozzá!

Címkék: gyereknap bölcsöde

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr582010129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása