Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rejtély

2011.02.08. 14:46 Beso

Nem vagyok egy trehány, rendetlen ember. Nem vagyok egy tüchtig nőszemély sem, de általában mindennek meg van a maga helye a lakásban és igyekszem a dolgokat a helyükre elrakni. Nem mondom, előfordul, hogy egy-két napig kallódik egy-egy tárgy az étkezőpulton (hihetetlen mennyi kacat tud itt összegyűlni), vagy a lányok játékai a nappaliban (amiknek ugyibár a gyerekszobában lenne a helye), de előbb-utóbb minden a helyére kerül. 

Épp ezért állok értetlenül azon rejtély előtt (mert mi más is lehetne), hogy hova tűnt el egy farmer nadrágom! Nincs sok nadrágom, és ez azok közül való volt, amit rendszeresen hordok. Egyik nap nyúlok a szekrénybe, de nem találom azt a bizonyos gatyeszt. Megnéztem a szennyesben, ott sem volt. A szárító helyiségben sem. A vasalnivaló között sem (ott semmi keresnivalója nem lett volna, mert a farmereket nem is vasalom). Nem rémlik olyasmi sem (és K-nak sem), hogy egy nap nadrág nélkül jöttem volna haza (csak feltűnt volna valakinek), tehát az sem játszik, hogy elvesztettem.
 
Egyetlen egy lehetőség van még, hogy valaki elvitte a szárítóhelyiségből. De tutira nincs senki olyan a lakóközösségünkben, aki ilyet tenne. Idegenek meg nem nagyon jutnak be a házba, akik meg bejutnának esetleg azzal a szándékkal, hogy a száradó ruhát magukkal viszik, akkor nem csak egy, a jobb térdén erőteljesen kikopott farmert vinnének magukkal!
 
Most már tényleg kíváncsi vagyok honnan fog előkerülni (ha előkerül). Hiányzik! A nadrágom! Nagyon!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr372646868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilgya1 2011.02.23. 11:53:01

azóta van valami hír a nadrágodról,?????:D:D:D

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2011.03.03. 07:56:12

@ilgya1: Előkerült, pont a napokban. Ahol megtaláltam soha nem kerestem volna. A hálószobánkban az ágyunkhoz van egy ágytakaró, amit azonban a reggeli nagy rohanásban ritkán teszünk fel letakarni az ágyat. Éppen egy alaposabb takarításban voltam, gondoltam felrakom az ágyterítőt is. És hopp....kiesett belőle a nadrágom. Valószínűleg egyszer amikor a helyén volt eme textildarab, rátettem a gatyóm (miért nem tettem be azonnal a helyére?), és valamelyikünk (biztos a férjem-hihihi) a nadrágommal együtt hajtotta össze az ágyterítót:-)
süti beállítások módosítása