Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Délutáni szunyóka és még más is

2008.01.27. 06:46 Beso

Szonja mostanában bojkottálni akarja a délutáni alvásokat. Már gatya fáradt, de nem engedi, hogy elaltassam. Ha a délutáni alvás környékén éppen autózunk, vagy kint vagyunk a levegőn és ő a babakocsiban "pöffeszkedik", akkor könnyen elalszik, de a lakásban nem nagyon akaródzik neki pihenni.
Az utóbbi időben párszor megcsináltam azt, hogy amikor már láttam rajta, hogy álmos bevittem a gyerekszobába, beraktam a kiságyába és rázártam az ajtót. Egy ideig vagy sírdogált, vagy bőszen magyarázott azután csend lett. Ilyenkor belopódzok, aztán azt látom, hogy az én álmos lányom még mindig ébren van, csak csendben játszik, vagy éppen alszik. Két esetet ez utóbbiból megörökítettem fotó formájában, mert elég érdekes pózban lepte meg őt álommanó:
Sarokban ülve
Kifacsarodva
Azt el is felejtettem lejegyezni, hogy pár hete már csak egyszer alszik napközben. A napirendje valahogy így alakul jelenleg:
8:30 körül felébred (lassan ébredezik, mint az apukája és a nővére. Apukájának kell vagy fél óra, hogy magához térjen, a lányoknak talán kevesebb, de szeretnek ébredés után még kicsit lustálkodni)
9 környékén megreggelizik (általában még tápszert eszik ilyenkor, majd beszáll a közös reggelibe is)
10-fél 11 -re végre összeszedjük magunkat és elindulunk sétálni, vagy csak játszani az udvarra. Közben van a "tízórai is", valami gyümölcs.
12-fél 1-kor elalszik, mindezt teszi maximum másfél órán keresztül
Már majdnem 2 óra, amikor ebédelünk.
6-1/2 7 körül vacsora és 7 órakor vonul el a kisasszony fürdeni. Mostanában egyedül (mármint az apukájával), Kitti nélkül, mert Kitti valamiért nem akar vele fürdeni.
1/2 8 és 8 között pedig elalszik.
Sajnos éjszaka még mindig ébred, hol azért mert elvesztette a cumiját, hol azért, mert szomjas.
A tegnapi napunk egy igazi családi nap lett. K. hétvége lévén egész nap itthon volt, nem terveztünk be semmilyen programot, a házimunkát is rövidre fogtam, nem passzoltuk le a gyerkőcöket a nagyihoz, inkább örültünk egymásnak mindannyian.
Délelőtt, míg én kiszaladtam a piacra, és feldobtam a főznivalót K. a gyerkőcökkel kiment a közeli tóhoz kacsákat etetni, futkározni, levegőzni. Közösen megebédeltünk és utána minden percünket a gyerkőcöknek szenteltük, ők meg nekünk. Annyira élveztem ezt a napot, kár hogy ebből kevés jut. Lehet, hogy valamit rosszul csinálunk? Nagyokat játszottunk, nevetgéltünk, labdáztunk, bujócskáztunk, bohóckodtunk, énekeltünk, mondókáztunk.
K. és a lányok a fürdőkádban
Egy tálból sütőtököznek

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr30313229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vimizo · http://www.vimizo.com 2008.01.27. 22:43:23

Alvós képek: csúúúúcs:)

Többi fotó is nagyon jó! Szépek vagytok!
süti beállítások módosítása