Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Adventi naptár

2008.12.02. 15:31 Beso

Eredetileg úgy terveztem, hogy az első "igazi" adventi naptárukat majd én készítem el. De megláttam két nagyon helyes adventi naptárat egy hipermarketben és megvettem, s idén ebbe raktam nekik mindenféle apró ajándékot.

Nem vagyunk híve a sok édességnek, hétköznapokon nem is nagyon kapnak, kivéve a túrórudit. A csokoládé, gumicukor és társaik nagyon ritka jutalomfalatok a lányoknak, azonban úgy gondoltam, hogy az ünnepek alkalmával kicsit "lazíthatunk a gyeplőn", így a naptárba kerültek édességek is bőven. S mik is kerültek a naptár zsákocskáiba? Édességként: szaloncukor, gumicukor, nyalóka (na ez aztán az igazi ritkaság családunkban), smarties, kinder tojás, kis csoki. Más nyalánkságok: aszalt gyümölcs, mandarin, mogyoró (Kittinek), köles golyó (Szonjának) Egyebek: hajgumi, csatok, bohócos toll, hűtőmágnes, katicás/békás pörgettyű, szájharmónika, nyaklánc, karkötő.

Már csak az volt a kérdés, vajon megállják-e a lányok, hogy minden nap csak egy zsákocskát bonthatnak meg. Tudtam, hogy Kittivel nem lesz gond, ő már megérti, hogy egy nap, egy ajándék, s ha nehezen is, de be tudja tartani a "szabályt". Szonjával már nehezebb, ő meg próbálta kikényszeríteni, hogy újabb meglepetések is előkerüljenek. Ezért úgy gondoltam, hogy akkor eltesszük szem elől a naptárat, de akkor meg ezért vágta ki a hisztit. Nehezen, de figyelemeltereléssel és különböző trükkökkel sikerült megakadályozni tervét. Nem hiszem, hogy ez karácsonyig minden nap így is lesz, biztos vagyok benne, hogy 15-e előtt minden zsák kinyílik. Majd ha nagyobbak lesznek ráéreznek a várakozás csodájára is!

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr70799753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vulkan11 · http://minden-napom.blog.hu/ 2008.12.02. 16:40:56

Régen nekem nem voltak ilyen meglepetések! Én az ajándékoknál a meglepetést szeretem az egyik legjobban:-) Miután ki lesz bontva ő is rá jön:-)

ildikó · http://davidreka.freeblog.hu/ 2008.12.03. 23:27:55

Én magasra tettem így nem éri el Réka,de őt nem is izgatja annyira,annál lelkesebb Dávid,a nap fénypontja nálunk most a zsákocska levágása,és a meglepi előbukkanása.
Ha találtam volna ilyen helyes adventi naptárat nem csináltam volna meg a mostanit,nagyon tetszik ez a zsebes megoldás,de nem tudtam megvalósítani.
Mi is emlékszem kinyitottuk az összeset még karácsony előtt.

cucka 2008.12.05. 14:14:12

De aranyosak ahogy nézegetik! Jövőre nekünk is lesz, egyelőre még lelkes vagyok és azt gondolom, majd saját kezüleg gyártom a naptárt! :D Bár a Tietek nagyon tetszik! :)
Tényleg a legszebb öröm a várakozás öröme! :)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.12.07. 10:46:49

Ööö... én még nagyobb koromba se vártam ki, és napokon belül befaltam az összes csokit (pirul, pirul) Magasra kell tenni :))

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.12.08. 11:58:05

Ildikó, PandaDorka! Nálunk is csak akkor van a lányok által elérhető magasságban, amikor veszik ki éppen az ajándékot. EGyébként magasan van, hogy ne érjék el. És .....örömmel jelenthetem, hogy eddig minden nap csak egy ajándékot vettek ki!!! Milyen ügyesek!:-)))
Cucka: egy év múlva megleslek!:-)))

Rena · http://www.russocasa.freeblog.hu 2008.12.08. 13:23:17

Ühüm.. ezt én is megláttam! De még olyan esetlen vagyok, már többször elfelejtettem tölteni vagy bontani s Petra sem érti,hogy naponta csak egyet szabad.
süti beállítások módosítása