Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Házi Gekko...

2009.02.08. 21:53 Beso

...ahogy Ilgya elnevezte. Kicsit nehezített pályán mozgunk most, mivel Szonja minden nap bölcsiben van és mire hazaérünk bölcsiből, oviból már délután 4 óra van. Így aztán az Ilgya által készített játékos órára csak hétvégén kerülhetett sor. Kitti valamivel éppen el volt foglalva, így adódott, hogy Szonjával kettesben leültünk játszani. Először (gyümölcsös kirakó híjján) mi is állatos kirakóval kezdtünk (ahogy Rékáék és Cicamoék). Nem tudom hányszor rakta ki Szonja, de nagyon sokszor. Próbáltam neki nehezíteni a dolgokon és képpel lefelé raktam ki az állatokat, de így is elsőre megtalálta mindig azokat, amiket kértem, hogy tegyen a helyére.

Ezután gyorsan összedobtunk K-val egy akadálypályát. Szonja leginkább a három székből készített alagútat élvezte. Nem sokáig kúszott, mászott egyedül, mert Kitti is csatlakozott hozzá. Miután vagy fél órát "küzdöttek" az akadályokkal, valahogy a kezükbe került papír, s ceruza. Rajzolni kezdtünk. Kitti most először rajzolta le a családunkat!!! Kíváncsi lennék, hogy egy gyerekrajz elemző mit írna róla:-)

Végül bevonultunk a gyerekszobába és a lányok nagy főzés-sütésbe kezdtek, megetettük a babákat (én is kaptam egyet), tisztába tettük őket és lefeküdtek aludni.

Mindannyian jól éreztük magunkat!!! A legjobban a mozgásos részt élvezték, azt hiszem ilyen akadálypálya építés a jövőben szinte minden napossá fog válni!!

S végül pár kép az együtt töltött órácskáról:

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr95931117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilgya 2009.02.08. 23:27:34

Nagyon tetszik az akadálypálya amit építettetek. örülök,hogy sikerült végig csinálni a feladatokat...
Már Petránál is írtam,hogy nem biztos,hogy jó ötlet volt a házi Gekko elnevezés,ezért sztem ne nagyon hívjuk annak,nehogy valami jogdíjat fizettessenek velünk/velem a név használatáért,gondolom ez jogvédett,bejegyzett márka,nem lehet csak úgy szabadon használni. nem vagyok jogszakértő,de olyan rossz érzésem van ezzel kapcsolatban.
Elvittem a te posztodat is és beillesztettem a többiek feladata alá,hogy egy helyen legyenek.Remélem nem baj.

Panda és Dóra 2009.02.13. 08:29:05

Nagyon jó lett az akadálypályátok :)
süti beállítások módosítása