Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Végre otthon

2007.01.09. 21:54 Beso

Január 4-én tehát hazamehettünk. Először úgy volt, hogy Kitti is bejön értünk, de nem tudtuk, hogy mennyi ideig fog tartani az adminisztráicó, meg a pénzügyi dolgok rendezése és inkább csak a büszke, immáron kétgyermekes apuka jött be értünk. Nagyon izgultunk, hogy Kitti hogy fogja fogadni Szonját, én meg már alig vártam, hogy megszorontgassam nagyobbik lánykámat.
Amikor beléptünk a lakásba Kitti rohant hozzánk, de én mintha ott sem lettem volna, egyből a baba, Szonja iránt érdeklődött. Nagyon édes volt, hirtelen azt sem tudta mit kéne csinálni azzal az élő babával, aki a kistesója. Csókolgatta, ölelte volna, amikor letettük az ágyra, majdhogynem rámászott. Teljesen felpörgött az örömtől. A jelenlévő két nagyinak és nekem is könny szökött a szemembe, ahogy néztük őket:-) Annyira furcsa volt, nem láttam Kittit 4 napig és teljesen megváltozott. Szebb volt mint valaha, és úgy láttam, mintha nőtt is volna.
A nap hátralévő része elég kaotikus volt, nagyon gyorsan eltelt. Kitti nagyon fel volt pörögve, alig akart elaludni. Úgy döntöttünk, hogy első éjszaka még nem tesszük be a szobájába Szonját, hogy minde a ketten na meg mi szülők is nyugodtabban tudjunk aludni.
Akkor még nem tudtuk, hogy hosszú estének nézünk elébe. Történt ugyanis, hogy az esti szopinál Szonjának az orrán száján jött ki a tejcsi, amitől anya beparázott (mármint én), és úgy gondoltam, hogy a gyereket túletettem és le is vettem a ciciről. Aztán kb. egy óra múlva Szonja el kezdett sírdogálni, ami egyre jobban erősödött. A két szülő azt hitte, hogy ez hasfájás, és úgy döntöttünk, hogy cicit nem kaphat, hanem bevetjük a hasfájás gyógyítására Kitti idejében bevált praktikákat. Néha meg-megnyugodott a kiscsajszi, de tulképpen 10-től éjfélig folyamatosan sírt. Ekkor már nem nagyon bírtam sem cérnával, sem erővel és megetettem. Szonja kb. 10 percen belül el is aludt és tette ezt egészen hajnal 4 óráig. Tehát szegénykémnek az volt a baja, hogy baromi éhes volt. Kár, hogy ezek a picibabák nem tudják valamilyen nyelven vagy jelekkel elmondani, hogy mit szeretnének:-) Kittivel már mennyivel könnyebb ilyen szempontból!:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr3027394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása