Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kitti nélkül

2007.01.29. 15:22 Beso

Nem jött haza a lány ebédre illetve délutáni alvásra. Felhívtak S-ék, hogy Kitti nem akar  hazajönni, ahogy öltöztetnék fel elszalad és mondja, hogy nem jön haza. Megnyugtattak, hogy maradhat ott, csak nem tudják, hogy szoktam altatni. Az ebédelésen már túl van. Gondoltam, ha beszélek vele telefonon egyből rohan haza anyához és a hugijához. Tévedtem. Mondtam neki a telefonban, hogy jöjjön haza hozzánk, a válasz egyértelmű nem volt. Akkor viszont most aludnod kell. Erre Kitti: JÓ.
10 perc múlva hív K.néni, hogy Kitti már alszik. Míg ő kikisérte a férjét az ajtóig, Kitti befészkelte magát az ágyba és MAGÁTÓL elaludt (mondanom sem kell, hogy a délutáni alvás itthon nem megy magától, mindig mellé kell feküdni és a Tavaszi szél vizet áraszt-ot kell énekelni, míg álomba nem szenderül).
A kis csavargó! Ebben úgy látszik rámütött. Állítólag én olyan voltam, hogy mindegy hogy kivel és hova, csak otthon ne kelljen lennem. Én is olyan rossz evő voltam, mint első szülöttem, és anyuék próbáltak fenyegetni azzal, hogy ha nem eszel elvisz a postás, vagy a szenesember (akkor még lovaskocsival hozták házhoz a szenet - na ja nem vagyok egy mai csirke). Aztán rá kellett jönniük, hogy ez nekem nem büntetés, hanem jutalom, ugyanis amikor jött a postás vagy a szenes el kezdtem sírni, hogy akkor most miért nem visznek el magukkal, amikor anyukám azt mondta.
Szóval csak 5-6 körül jön ma haza a nagylányom. Addig szabadidő. Még van másfél-két órám. Persze én lökött ahelyett, hogy vizszintbe helyeztem volna magam gyorsan el kezdtem tenni-venni a lakás körül. Takarítás, vasalás ez-az. Szonja is húzza a lóbőrt, szerintem ő is gyorsan kihasználja az alkalmat a háborítatlan alvásra. A nővére ebben általában akadályozza. 11 óta alszik (már fél négy van), csak egyszer ébredt fel egy gyors evészetre.
Ha felébred Szonja igyekszem róla készíteni egy-két ébrenlévős fotót, esetleg mosolygósat is, ugyanis pár napja ébren is mosolyog, ha dumálunk neki. Ha Kitti itt van ez is nehézségekbe ütközik, mert állandóan a róla készült fotókat nézné a digitgépen is. Egy kicsit hiú a kis csaj (mondjuk nem baj, hiszen  nőből van, csak ne vigye túlzásba). Minden tükröződő felülelet megtalál, ahol megnézheti magát. A tükrön kívül a tűzhely üvegajtajában, a tv képernyőjében, a kádtúlfolyójában, de még a kanálban is magát szokta nézegetni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr431937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása