Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Az a fránya mosás

2008.01.22. 07:15 Beso

Minden alkalommal, amikor mosom a gyerkőcök ruháit eszembejutnak a mosóporos reklámok. Jól fel is húzom magam a foltos ruhák suvickolása, dörzsölése közben. Még hogy nem kell áztatás, meg dörzsölgetés! Mindig azt kívánom, hogy csöngessen már be hozzám egy ilyen mosópor reklám készítő, hogy odaadhassam neki az ételfoltos ruhákat és ejtsen már ámulatba engem is, hogy csak bedobom a mosógépbe a tuti mosóport és a ruhákat foltok nélkül, patyolattisztán veszem ki a gépből.
ILYEN NINCS!!!! Szerintem.
A mi kis Szonjánk vagy, ha azt nézzük, hogy hogy eszik, a mi kis malackánk minden egyes étkezésnél azon kívül, hogy az etetőszék, és az etetőszék környéke is úgy néz ki, mint egy igazi disznóól, telerakja a ruháit is mindenféle pacával. Hiába teszek rá előkét, az csak igen kis helyen védi meg a ruháját a foltoktól, talán egy szkafandert kéne beszereznem, hogy megóvjam magam a mosásoknál a bosszúságtól.
Kipróbáltam már mindenféle folttisztítót, mosássegítőt. Nem tudom mennyit költöttem ilyen vacakokra a "legmárkásabb" cuccoktól a noname folttisztítókig. Bevetettem már a természetes folltisztító módszereket, úgy mint tejbenáztatás, szódabikarbóna, de semmi sem tudta igazán a foltokat teljesen eltüntetni.
A legtöbb gondom az alma, őszibarack, narancs és zsírfoltokkal akad általában. De jó móka a sütőtök maradványait is teljesen eltüntetni a ruhából.
Azzal tisztában vagyok, hogy úgy sokkal könnyebb eltüntetni a foltokat, ha keletkezésük után a legrövidebb úton a mosógépbe kerülnek (megfelelő előkezelés után). Na de erre nem mindig van lehetőség.
Nem rég viszont rátaláltam egy igazi csodaszerre. Illetve egy barátnőmtől kaptam ajándékba. Ez egy folttisztító spray. Csak egy-két fújás a foltra, nem kell dörzsölni, semmit sem csinálni, csak bedobálni a mosógépbe a ruhát és a mosási program lefutása után foltok nélkül teregethetem ki a szárítóra azokat! Röpke egy hónap alatt elfújdogáltam egy flakonnal, pedig nem olcsó mulatság (na jó az a flakon éppen ajándék volt). De annyira megtetszett, hogy már azokra a foltokra is ezt alkalmaztam, amiknél tudtam, hogy csak egy kicsit meg kéne dörzsölni egy kis szappannal és az is eltávolítaná.
Egy hónap múlva azonban megint ott álltam a fürdőszobában, a csodaspraym elfogyott és megint csak a reklámkészítőket szidtam. Sajnos nem kapható bolti forgalomban ez a (számomra) csodaszer és nem ismertem senkit, aki ennek a terméknek az értékesítésével foglalkozik. Végül egyik kedvenc fórumozó helyemen sikerült találnom (nem is egy) emberkét, akik ismét hozzájuttattak ehhez a csodához. Tegnap már vígan fújdogáltam a kis ruhákat és végre nem volt megint teher a ruhamosás!
Hogy ezt anyáink, nagyanyáink hogy oldották meg???? Ők biztos más csodákat ismertek!

3 komment

Címkék: mosás folttisztítás

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr80306747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mildi · http://www.theitalianjob.freeblog.hu 2008.01.22. 10:48:10

hűha, tudom hogy ez nem a reklám helye, de megtudhatom mi a csodaszer neve? nekem őszibarack, paradicsom, bor és hasonló ellenálló foltokat sikerül beszereznem annak ellenére hogy túljutottam a másfél éves életkoron... Előre is köszi!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.01.22. 20:41:06

Szia! De rég láttalak erre, meg úgy általában rég hallottam rólad!
Egyébként a csodaszer SA8-Solutions Pre-wash előmosó spray. Amway termék egyébként.
Ha beszerzel ilyet fontos, hogy a száraz ruhára, foltra fujogass! Azokra a foltokra, amiket már próbáltál mosni nem annyira hatásos, de pár mosás után azokkal is elbánik.

Mildi · http://www.theitalianjob.freeblog.hu 2008.01.24. 19:18:40

Igen, kicsit el voltam a költözéssel és új életem berendezésével :) Én meg legalább itt látok-hallok rólatok mégha nem is szólok hozzá mindig a dolgokhoz. Remélem hamarosan találkozunk!
Nahát, száraz ruhára és foltra!! hihetetlen... semmi áztatás meg előmosás, liter hypo... ez kell nekem, a multkor egy étteremben a paradicsomos padlizsán alatti műanyagtányér engedett a természet törvényeinek, maradandó nyomokat hagyva a fehér nadrágomon amit én kifejezetten sérelmeztem. Bezzeg ha már tudtam volna mik vannak fele annyit sem idegeskedtem volna...Nagyon köszi!! Pusz mindenkinek!
süti beállítások módosítása