Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem tudom mi van velem...

2009.01.31. 18:38 Beso

...napok óta annyira feszült, ideges vagyok, hogy a gyerekekkel sem tudok normálisan foglalkozni. Pedig minden reggel úgy kelek fel, hogy ma nagyon türelmes leszek hozzájuk, nem veszekszem velük. Aztán az első konfliktus helyzet kihozza belőlem a boszit. Front van? Na de már napok óta??? Pedig nem rosszabbak, mint máskor csak én húzom fel magam minden apróságon. 

Bosszant, hogy Kitti nem tud egy-egy feladatra koncentrálni pár percnél tovább. A minap is leültem velük, hogy készítünk álarcokat, aminek az lett a vége, hogy két porontyom kb. 5 percig tartott velem, aztán egyedül maradtam. Én folytattam tovább, ők meg valami más elfoglaltság után néztek.

Bosszant, hogy Szonjának mindig az kell, ami Kittinek és ha nem kapja meg, akkor akkora patáliát csap, hogy belezeng az egész ház, s bosszant, hogy mindig (szinte mindig) Kittinek kell engednie. 

Tegnap elmentünk vásárolni, Szonjácskám leült egy doboz vitamin mellé és annak kezdte el tekergetni a kupakját (hiába csalogattam nem tartott velem). Nagy nehezen elvettem tőle a vitamint, visszaraktam a polcra, mire az én leánykám nemes egyszerűséggel lefeküdt a földre és csak feküdt, feküdt. Nem örjöngött, nem rúgkapált, nem csinált cirkuszt, csak feküdt az üzletben a kövön. Nem tudom meddig feküdt volna ott, ha nem megyek vissza érte és nem ráncigálom fel két lábra. Aztán a másik üzletben meg a pudingok közé ült be és megpróbálta az egyiket kinyitni. Egy csomag rudival sikerült elcsalnom onnan, na ettől fogva azt kántálta, hogy "anya, kibontod?". Mondtam, hogy majd ha kifizettük. Persze ez nem tetszett neki, kénytelen voltam a hónom alá kapni, másik kezemben vittem a kosarat, a babakocsiról meg teljesen elfelejtkeztem. Miután kijöttünk az üzletből esett le a tantusz, hogy a babakocsi a gyerekek kabátjával, sapkájával, sáljával valahol bent maradt a szupermarketben. Gyerekeket leültettem egy padra, kibontottam nekik egy-egy rudit én meg visszamentem babakocsi keresőbe.

Ma javaslatomra el kezdtük kitakarítani a szobájukat. Kértem, hogy segítsenek törölgetni. Kb. 5 percig velem is tartottak, majd az ágyneműtartóból előkerült rég nem látott játék elcsábította őket. Nem is bántam volna, hogy azzal játszanak, csak ne ott tették volna, ahol én éppen porszívózni szerettem volna. 

Tudom apróságok ezek a bosszúságok, de most én mindent nagy drámának fogok fel. Lazítanom kéne, mert ez nekik sem jó, meg nekem sem. Irigylem azokat, akik mindig tréfával, nevetéssel vagy egyéb "humánus" módon megtudják az ilyen apró konfliktus helyzeteket oldani. Most én erre képtelen vagyok. De igyekszem a helyzeten változtatni.

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr26914682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m-s petra · http://www.mirkolinda.blogspot.com 2009.02.01. 10:35:26

egyáltalán nem meglepő, amit írsz. ezen azt hiszem minden anya átesik, havi- kéthavi rendszerességgel. én legalábbis., vannak olyan napok, amikor nincs apró-cseprő hülyeségen az égig felhúzom magam, és ordítok. van ilyen.
olyan viszont nincs, aki mindig derűsen, viccesen, türelmesen kezeli a dolgokat. nyugi, elmúlik. aztán majd megint előjön. :)

ilgya 2009.02.01. 15:09:06

Petrának teljesen igaza van...már azért jobb,hogy kiírtad magadból úgye?
Nekem a front most a fejfájásban nyílvánul meg,pedig ezer éve nem fájt a fejem,tutti ez is közrejátszik....

Panda és Dóra 2009.02.02. 09:37:11

Ilyen hullámok mindig vannak nálam is. Amikor kicsit lentebb vagyok, kevesebb a türelem. A frontok meg... mindenkire hatással vannak sajnos, nem lehet megúszni. Mostanában pedig jönnek-mennek :S

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.02.04. 14:25:26

Ilgya sokkal jobb!
Azért annak örülök, hogy nem csak én vagyok így néha. Azóta szerencsére jobb a helyzet, sőt olyan türelmes vagyok hozzájuk, hogy csak na....igaz egész nap arra a pár órácskára készülök amit együtt tölthetünk és nagyon igyekszem minden konfliktust higgadtan, nyugodtan lerendezni.

ilgya 2009.02.06. 09:50:56

Beso! Egy szuper anyuka vagy!!!!!(tök őszintén)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.02.08. 22:33:32

@ilgya: Aranyos vagy!:-) Bár biztos te is tudod, hogy sokszor nem így érzi az ember!!
süti beállítások módosítása