Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fül- orr gégésznél

2009.02.06. 14:12 Beso

Megejtettük a látogatásunkat a fül- orr gégésznél. A doktor úr honlapján azt írja, hogy több, mint 10 éve működik a magánrendelőjük. Csak elfelejtette frissíteni a honlapot, ugyanis a megadott címen egy vadonat új társasházra bukkantunk. A hosszú folyosó utolsó lakásának ajtaján még rajta volt a védőfólia. Beléptünk az előszobába, ahonnan egyből beláttam egy szobába, ahol egy szaki éppen a padlófűtést rakta le. Megkérdeztem az előszobában egy műanyag széken üldögélő férfit, hogy jó helyen járok-e, ez itt egy rendelő? Megnyugtatott, hogy ez valóban egy fül- orr gégész rendelője. Majd félórával hamarabb érkeztünk - belekalkuláltuk a dugót, amiben végül nem volt részünk -, így Kittivel egymást (meg a várakozó pasit) szórakoztattuk dalolászással, mondókázással és a napunk megbeszélésével. 

Miután bekerültünk a dokihoz, felvázoltam a problémánkat, az előzményeket. Ő egy hiper-szuper műszerrel először is egy hallásvizsgálatot végzett, majd belekukkantott Kitti torkába és orrába, végül ultrahanggal megvizsgálta az arcüregét. A hallásvizsgálat eredményét egy hatalmas nagy LCD kijelzőn nézhettük meg mi is, bár a grafikonok, herzek, decibellek nekem nem sokat mondtak. Amennyire kihámoztam a doki szavaiból, van egy kis hallás romlása, ami lehet egy most lezajlott fülkürtgyulladás következménye. Amint teljesen rendbejön a füle, akkor a hallása is rendben lesz (legalábbis én így értettem). A mandulája nem tetszett, azt mondta elég viseltesek! Egy párszor valóban piros volt a torka Kittinek (a háziorvosunk megállapítása szerint), de komolyabb probléma még nem volt vele. Az arcürege szerencsére rendben van!

Teendőink: infralámápázás, de az arcot nem kell csak a fülét, mivel ott van egy kis bibi jelenleg, illetve ha már jó meleg lesz, nem lesz náthás, akkor a mandulájára vetne még egy pillantást.

Lehet én vagyok a raplis, de ezzel a dokival sem voltam teljesen elégedett. Kicsit furcsálltam, hogy bele se nézett Kitti fülébe (csak azzal a kütyüvel). Elolvasva a honlapján az "orvos válaszol" rovatot, szinte minden második szülőnek felhívja a figyelmét, hogy milyen galibát okozhat az orrmandula (mandula), amitől jobb megszabadulni. Nekem ez nem szimpatikus túlságosan.

Amúgy kedves doki volt (legyen is annyi pénzért amennyit legombolt rólunk). A Salvus vizes párologtatásra legyintett, hogy nem ér semmit.... Megőrülök, hogy két doki nem tudja ugyanazt mondani.

A lényeg azonban az, hogy nincs semmi komoly. ja azt el is felejtettem írni, hogy természetesen a doki látogatás előtti éjjel Kittin nem volt köhögő roham, csak 2-3-at köhintett. 

1 komment

Címkék: gégészet

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr70926584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panda és Dóra 2009.02.06. 21:43:52

Örülök, hogy azért nincs semmi komoly, remélem ez a kicsi halláskárosodás rendeződni fog. Nehéz manapság jó dokit találni.. a legtöbb tényleg kiakarja venni a mandulákat, hogy ne okozzon később gondot.
süti beállítások módosítása