Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ortopédusnál

2009.10.08. 21:38 Beso

Egy éve voltunk ortopédusnál a Heim Pál kórházban. Annak idején számot adtam róla ebben naplóban is, hogy a vizsgáló orvos, majdhogy nem elküldött a búsba, hogy én ne akarjam betegnek látni a gyermekem, nincs neki semmi baja. Mondta ezt az én Xlábú, befelé dőlő bokájú Szonja lányomra. Amikor mondtam, hogy éppen beszereztem supimált (egyik oldalán emelt) sarkú szandált és kérdeztem, hogy ez jó-e a gyereknek. A doki azt mondta nincs rá szükség. Mivel a gyerekorvosunk is azt mondta, hogy 3 éves koráig akár magától is rendbe jöhet a lába adtam magunknak egy évet. Valamennyit tényleg változott pozitívan Szonja lába, már nem dől annyira be a bokája és a jobb lábfeje sem áll túlságosan befele. (Korábban majdnem 90fokban – egy kis túlzással – befelé állt, szóval majdnem elesett a saját lábában! Nagyon „vicces volt”, amikor futott, úgy nézett ki mint egy sánta futó.) 

Mivel maholnap betölti a harmadik életévét, gondoltam itt az ideje megint elvinni egy ortopédushoz (nem a Heim Pálba). Megvizsgálva Szonját azt mondta, hogy nincs komoly gond, egy kicsit valóban X lába van, befelé dől a bokája és kicsit alacsony a lábboltozata. Megoldás: supimált sarkú cipő. A Salus márkánál döntöttem, az egyik boltjukban örömmel tapasztaltam, hogy már nem csak két fajtából lehet választani (vannak már elég pofásak, a színválasztékuk is kibővült).

(Azt hiszem Kittinek is ilyen cipőt veszek, úgyis épp kinőtte az ovis benti szandálját. Ártani nem árthat, csak használ.)

Kicsit kutakodtam „milyen a jó gyerekcipő” témában:

www.fogyasztok.hu/.../gyermekcipo_minoseg_ar_es_korkep
velvet.hu/poronty/.../cipoben_vagy_mezitlab/
http://www.babazo.hu/csalad/szuloknek/20010816alab.html
http://www.kukucska.com/hu/tanacsadas/tanacsadas.html
http://sarok.hupont.hu/8/kerdesekvalaszok

 

4 komment

Címkék: ortopédia gyerekcipők

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr911437495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m-s petra · http://www.mirkolinda.blogspot.com 2009.10.09. 13:00:43

szija, hol voltál ortopédusnál? nekem sem ártana linót elvinnem ,mert neki sem stimmel a lába sztem.
süti beállítások módosítása