Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Gyógyulás homeopátiával

2010.01.08. 22:42 Beso

Tavaly októbere óta vártam már, hogy mikor írhatom meg majd ezt a bejegyzést. Többször beszámoltam már róla korábban, hogy Szonjának gond van/volt a fülével. 2008 őszi-téli időszakában legalább 4-5 alkalommal volt középfül-gyulladása. Több fül-orr-gégésznél jártunk (legalább 10-nél), s végül mindegyik ugyanoda lyukadt ki: ki kell venni az orrmanduláját, és javasolták egy tubus beültetését is, hogy a Szonja fülében állandóan jelen lévő savós folyadék ki tudjon ürülni. (A fülgyulladásokról itt található pár info.)

Még 2008-ban elmentünk egy homeopátiás orvoshoz alkati szerért, de az elsőként alkalmazott szer nem vált be, továbbra is sokszor megbetegedett Szonja. A másodikként ajánlott alkati szert meg én nem adtam be neki, mert azt többféle rákos szövetből készítik. Így kicsit felfüggesztettük a homeopátiát, de én tovább kutattam másik homeopátiás orvos után.

Közben jött a nyár, panaszai Szonjának nem voltak, betegség sem volt. Fül- orr- gégésznél azért jártunk, sőt már odáig jutottunk, hogy elő is jegyeztettük egy orrmandula műtétre, amire aztán még sem vittem el. Miért ódzkodtam ennyire a műtéttől? Részben azért, mert minden műtétnek van kockázata, a gyerekeknél az orrmandula kivételét altatásban végzik ez megint plusz kockázat. Részben pedig azért, mert úgy gondolom, hogy a természet nem hiába tette oda az orrmandulát, ahol van, annak szerepe van szervezetünk működésében. Persze mindeközben állandóan paráztam, hogy nehogy ezzel még többet ártsak a gyerekemnek, mivel a szakemberek elmagyarázták, hogy a lányomnak állandó halláscsökkenése van, s ha sokat húzom-halasztom a dolgom előfordulhat, hogy végleges hallásromlása lesz.

Szeptember környékén jutottunk el végre egy olyan fül- orr- gégészhez, akinek nagyon tetszett a hozzáállása, nem mellesleg ő volt hosszú ideje az első olyan doki, akit meglátva Szonja nem kezdett el egyből üvölteni, sőt türelmesen engedte, hogy megvizsgálja a fülét, orrát, torkát. Ő nem tartotta úgy, hogy azonnali műtétre lenne szükség. Felírt egy orrsprayt és azt kérte, hogy 3-4 hetente menjünk el kontrolra. Közben egy barátnőm javaslatára felkerestük Dr. ZI-t, aki homeopátiával is foglalkozik. Javasolt egy alkati illetve más olyan szereket, amelyekkel reméltük, hogy a középfülgyulladást megelőzzük. Több alkalommal is emailt váltottunk, rendszeresen beszámoltam a Szonja viselkedésében, állapotában történt változásokról, néha módosított a szerek potenciáján is. 

(A történethez hozzátartozik, hogy én Szonján soha nem tapasztaltam azt, hogy nagyot hallana. Persze volt olyan, hogy szóltam neki és nem figyelt, meg néha kérte, hogy hangosítsuk fel a zenét, mert nem hallja, de ezek nem voltak nagyon kirívó dolgok. Azt, hogy savó van a fülében csak a fül- orr- gégész tudta megállapítani.)

Ma megint elmentünk "Réka" doktornőhöz, mivel tegnap Szonja belázasodott és a torkát fájlalta, s féltem, hogy a két héttel ezelőtti tüszős mandulagyulladás tért vissza hívatlan vendégként. A doktornő megállapította, hogy szerencsére „csak” valamilyen vírusos fertőzése van, s amikor megnézte kisebbik lánykámnak a fülét csak ennyit mondott: „Gyönyörű szép a füle, teljesen tiszta!” Azt hittem rosszul hallok, csak hebegtem, habogtam s tuti ami ziher rákérdeztem, hogy ez azt jelenti, hogy nem javasolja a műtétet? Azt felelte, hogy nincs miért műteni, főleg figyelembe véve azt, hogy nemrég átesett egy tüszős mandulagyulladáson, s most is valamilyen vírusos fertőzése van, és ennek semmi jele a fülén, nincs értelme semmiféle műtétnek.

Én azóta is csak 10cm-rel lebegek a föld felett, minden létező ismerősömet, barátomat, rokonomat felhívtam a nagy hírrel. Legszívesebben kiírnám a homlokomra, hogy nem kell műtetni a lányomat! Pedig a családban rajtam kívül szerintem senki nem hitt a homeopátiában, csak úgy voltak vele, hogy ártani csak nem ártok, nem szóltak bele, hogy minden este 20-30 golyócskát adok szopogatni Szonjának. K. is mondta, hogy ezek után már ő is el kezd hinni ebben a dologban, mert ezek szerint tényleg működik! 

Örülök, hogy két ilyen végtelenül kedves doktornőhöz sikerült kerülnünk, akiknek nagyon hálás vagyok, hogy meggyógyították lányomat, radikálisabb beavatkozás nélkül. Azért résen leszek, s valószínűleg ezek után is rendszeresen elmegyünk majd Réka doktornőhöz, mert a kisördög azért nem alszik!

Még megjegyzem itt, hogy Kitti lánykánk is milyen bátor volt, őt is vittem ma a dokinőhöz, mert kb. 3 hete időnként arról panaszkodott, hogy pattog a füle. Kiderült, hogy mindkét füle tele van beszáradt fülzsírral, ahogy a doktornő fogalmazott látszik, hogy egy családba tartozik a két lány (Szonjának először kb. 6 hónapos korában vették észre, hogy nem ürül rendesen a fülzsír a füléből, nagyon szűk a hallójárata. A megoldás: rendszeres fülolajozás, szinte minden este csöpögtetek 1-1 csepp parafin olajat a fülébe. Azóta nem kellett neki kipucolni! Most már Kittit is így fogjuk kezelgetni). Kimosta a fülét, s hihetetlen nagy darabok jöttek ki belőle. Még egy párat kiszedett a kis pálcikájával, s lányom nagyon ügyesen, bátran viselkedett, nem volt sírás-rívás. Azt hiszem neki is szimpatikus volt a „Réka néni”.  

23 komment

Címkék: betegség gyógyulás homeopátia

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr851657947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2010.01.09. 00:10:46

De jó:)

Mi is dr ZI-hez járunk, (ha egyre gondolunk:)) ) nagyon kedves és tapasztalt homeos orvos:)

v-3 2010.01.09. 17:40:29

Szia! Már pár hónapja titkon olvaslak, mindig kíváncsi vagyok, milyen érdekes dolgok történnek lánykáiddal. Nekem is van két gyermekem és nagyon érdekelne, hogy ki is ez a titokzatos ZI doktornő. Az én kicsim is öt éves és nála is mostanában merült fel egy esetleges orrmandula műtét sokszor megbetegedései miatt. Nem szívesen vetném alá a műtétnek, ha lehet, kipróbálnánk a homeopátiát. Tudsz esetleg elérhetőséggel segíteni? Előre is köszönöm!

ilgya1 2010.01.09. 22:34:14

Nem találok szavakat! Beso! Ez csodaklassz! Azért én is elfogom kérni az elérhetőséget tartalékba,habár lekopoghatom,hogy nem vagyunk "fülesek" remélem nem is leszünk.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2010.01.10. 21:26:21

@Csöppke: VAlószínű ugyanarról a dokiról beszélünk:-)
@v-3: Szia! Üdvözöllek oldalamon! elküldtem mailben az elérhetőséget!
@ilgya1: Nem csak fül problémára lehet jó, amúgy a doki belgyógyász. Küldöm neked is az elérhetőségét!

feti29 2010.02.21. 22:05:41

Szia!Most találtam rá a blogodra és nagyon érdekesnek találom.Ezentúl mindig olvasgatni fogom. Már amennyire a két gyerkőcöm engedi.
Nagyon érdekelne engem is a homeopátiás doktornő elérhetősége.
Köszönöm!

bongesz 2011.02.15. 23:01:02

Szia! Most olvastam a blogodat. Én is szeretném tudni a fül, orr gégész és a homeopátiás dokinő nevét.
Köszi.

árnikakatica 2011.03.02. 11:32:10

szia!

mi is homeopátiázunk. nekünk is valószínű, váltani kell alkati szert...és sajna, kérnem kellett időpontot fül-orr-gégészhez.
elküldenéd nekem is a homeopata elérhetőségét?
köszi!!

árnikakatica 2011.03.02. 11:34:39

még egy kérdés: dr.zi fül-orr-gégész? milyen orrsprayt írt fel?

Veréna 2011.03.23. 15:32:29

Szia, légy szíves küld el a doktornő nevét és számát az email címemre. Nagyon köszönöm, Vera

Szilvimami 2011.06.11. 21:53:57

Szia!

El tudnád küldeni a dokik számát, akik segítettek Szonjának? A lányom füle is tele van savóval, már másfél éve és mi is már több gégésznél voltunk. Nem szeretném, ha ki kellene venni a manduláját. Légyszi segíts! Előre is köszi! Szilvi

zorro22 2011.08.12. 18:45:49

Érdekelne a fül-orr-gégész neve és elérhetősége, valamint, hogy tudtok- e homeos fül-orr-gégészt?
Köszönettel. zorro22

zorro22 2011.08.14. 10:56:22

Az email címemre elküldenéd a fül-orr-gégész nevét és elérhetőségét?
Köszönettel.zorro22

neldzso 2012.03.11. 21:17:29

Szia!
Szeretném elkérni a doktornő elérhetőségét.
Előre is köszönöm, Nelli

rabita 2012.05.07. 18:12:39

Kedves Beso,
Szeretném tőled elkérni a doktornéni elérhetőségeit.A kisfiam még csak két éves,de kísértetiesen hasonlóak a tünetei.
Előre is nagyon köszönöm a segítségedet

rabita 2012.05.07. 18:13:48

@Beso: Kedves Beso,
Szeretném tőled elkérni a doktornéni elérhetőségeit.A kisfiam még csak két éves,de kísértetiesen hasonlóak a tünetei.
Előre is nagyon köszönöm a segítségedet

Virágszirom 2012.10.22. 08:26:15

Kedves Beso,nagyon köszönöm,hogy vezeted ezt a blogot!Sok segítséget nyújtasz vele a családunknak.Én csak most találtam rá,így lesz még egy kis idő míg végig olvasom.Szeretnélek megkérni,hogy ,hogy nekem is küld el a homeopátiás orvos elérhetőségét.Köszönöm a kedvességed!Jó egészséget a családodnak!

yemana 2013.09.06. 12:40:02

Szia!
Elküldenéd nekem is a kedves doki címét!
Régóta keresek orr-fül-gégészt, homeósat!
Nagyon sürgős lenne!
Várom válaszod!
Szép napot!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2013.09.07. 06:05:40

@yemana: Szia, küldök neked emailt. Sajnos a fül-orr-gégész egyébként nem homeós doki. Beso

wikk 2014.02.03. 10:05:10

Szia! Mosta találtam meg a blogot.Az Én kisfiam is beteg mindkét fülével.Nálunk is orrmandula műtétet szeretne csinálni az orvos+ mindkét fülét felszúrni.Olvastam a blogot és szeretném ha nekem is elküldenéd az orvos elérhetőségeit aki ilyen ügyesen gyógyított.

Rita Stefán 2014.03.18. 07:26:33

Szia! Most bukkantam rá a blogodra (mert folyamatosan kutakodok a Kisfiam problémája miatt). Kisfiamnak is savó van a fülébe, orrdugulással is küzd. Nálunk is a gégész az orrmandula műtétet és a fülfelszúrást erőlteti, amit én nagyon nem szeretnék. Olvastam a blogod, és nagyon hálás lennék, ha elküldenéd az orvos elérhetőségét. Előre is nagyon szépen köszönöm! Szép napot! :)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2014.03.18. 17:25:09

@Rita Stefán: Szia! Megírtam az elérhetőségeket.
süti beállítások módosítása